Gå til innhold

motorlampe blinker

Ranger emnet

kennji

Anbefalte innlegg

hei jeg har i dag bytta tenningslås fra en annen bil til min etter at det har vert innbrudd og dem har herpa låsen, så jeg fikk bytta den etter mye om og men, hadde kobbla av bateriet under hele prossesen og tok med den svarteboksen på tenningslåsen fra bilen, dette er en omega b 95 mod, men så er problemet når jeg da skal starte skjer det ikke noe motoren går rundt mens motorlampa blinker, trenger seriøst hjelp, da e fikk beskjed om at dette ikke skulle vere noen problemer. håper på kjapp respons

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ta chippen fra gamle nøkkelen og bytte den med chippen som står i nøkkelen du har nå. Hvis du ser på nøkkelen er det ett lite hakk, der du kan åpne nøkkelen med en skrutrekker. Du vil da se chippen, svart, ca. en cm. lang. Chippen er programert mot hjernen, ikke den svarte boksen. Den er bare en motager, så bare la den stå som den er. Ta alle andre chipper/nøkler ut av bilen, og den vil da start normalt.

Håper dette hjelper :)

På ALKOHOL (E85)

Omega 2,0-2,5V6 98mod. Drifting along slippery roads!!!

Omega 2.0 94mod. Prosjekt :) Snart spiker !! Spiker nå, hvil i fred :)

Astra F2 95 mod. 1,6 16V Bruksbil Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kan vel si det. Så lenge hjernene har samme delenummer, er det bare å bytte ut hjernen og nøkler samtididg. Er litt viktig at de er lik, da det er noen ulike versjoner der ute.

Men det var jo fint at det løste seg da :)

På ALKOHOL (E85)

Omega 2,0-2,5V6 98mod. Drifting along slippery roads!!!

Omega 2.0 94mod. Prosjekt :) Snart spiker !! Spiker nå, hvil i fred :)

Astra F2 95 mod. 1,6 16V Bruksbil Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider