Gå til innhold

Terjes Audi 80 - Til salgs!

Ranger emnet


Terjeth

Anbefalte innlegg

Har forøvrig problemer med baklyktene og tåkelys bak. Det er kun bremselys, ryggelys og blinklys som virker. Bytta pære i det jeg tror er tåkelys, men det virker fortsatt ikke. Bremselys og kjørelys er vel på samme pære, så jeg skjønner ikke hvorfor kjørelysa ikke virker. Sjekka sikringene, men er ustø på tysk og fant ingen som var gåen. Har hatt lekkasje i bakluka, kan dette være årsaken? Trenger sårt hjelp til dette siden bilen er i daglig bruk. Kjedelig å bli stoppa uten kjørelys bak:(

 

Noen som har tips til hvor jeg kan begynne å lete etter feil?

 

Noen som vet?

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, skal prøve det:) Tror og at kontakten inni lykta er ødelagt, siden jeg mistenker en vannlekkasje.

 

Er det vanlig med kun ett tåkelys bak? Mener bestemt at det var tåkelys på begge sider, men når jeg skulle bytte pære, var det kontakt på bare én side. Begynner å bli senil...

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pærene for baklys (markering) sitter ikke i bakluka på din men i lyktene på selve bilen, stemmer ikke det? I såfall ligger ikke feilen i ledningene til bakluka. Mål om du har +12v på ledningen i pluggen til pæreholderen, vil tro det er blå/rød ledning.

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pærene for baklys (markering) sitter ikke i bakluka på din men i lyktene på selve bilen, stemmer ikke det? I såfall ligger ikke feilen i ledningene til bakluka. Mål om du har +12v på ledningen i pluggen til pæreholderen, vil tro det er blå/rød ledning.

 

Stemmer nok det, ble litt krøll lenger opp her. Skal få lånt meg et multimeter på jobben, da finner jeg vel ut litt mer. Takk:)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår