prince_ Skrevet August 15, 2010 Rapporter Share Skrevet August 15, 2010 Hva i allværden er greia med å betale 19000 kr for coliovere på en volvo 240. synes det er sinnsykt at det er så dyrt. på en sierra får du komplett sett for 6500 kr. hvorfor skal det være så vannvittig mye dyrer at volvo!!!!!!! arg... Siter MVH Prince_ 83 Volvo 245 B230ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet August 15, 2010 Rapporter Share Skrevet August 15, 2010 Ja JChE, det gjør jo ryktet enda bedre for volvo-eiere.. Man kan lage justerbart selv, verre er det ikke. Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet August 15, 2010 Rapporter Share Skrevet August 15, 2010 Hahaha!!! For å strø litt salt i såret får men et ok sett til 2500 til Golf :D Men er vel ingen som lager billigsett til en bil som er beregna for bestefar og bestemor eller raggere på gränsen..... På den andre side er jo litt mer jobb å godkjenne et coiloversett for 240 som ikke har et eneste fjørbein... Og et sellholm eller öhlinssett koster ikke noe mindre for en Sierra. Men sett til Vw og Ford etc er det mye større etterspørsel etter siden de er populære i større områder enn norge og sverige. Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet August 15, 2010 Rapporter Share Skrevet August 15, 2010 Er nå vel fjørbein foran på go`førti? :) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prince_ Skrevet August 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2010 er litt kjett for deg å se någ bnilen til bestefar kommer så brett å jævlig at det eneste som henger i gjen i golfen er blå røyken etter gammern har vært hard på gassen ;p Siter MVH Prince_ 83 Volvo 245 B230ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prince_ Skrevet August 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2010 er vel en del jobb å lage selv, hva med høyder å mål på dempere som skal brukes? noen som har en oppskrift så kan jeg alltids prøve =) Siter MVH Prince_ 83 Volvo 245 B230ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prince_ Skrevet August 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2010 er sliper jeg har brukt, men tenkte kanskje å gjøre ting litt mere fornuftig å skikkelig denne gangen =) grett at det henger på veien å ikke spretter av ;p Siter MVH Prince_ 83 Volvo 245 B230ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet August 15, 2010 Rapporter Share Skrevet August 15, 2010 Er nå vel fjørbein foran på go`førti? :) Mente det var doble A-armer men er vel kanskje 140 det er det på.... Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet August 15, 2010 Rapporter Share Skrevet August 15, 2010 Mente det var doble A-armer men er vel kanskje 140 det er det på.... Jepp, er det på 140 serien ja :) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet August 22, 2010 Rapporter Share Skrevet August 22, 2010 http://www.finn.no/finn/torget/butikk/annonse?finnkode=22243210 Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet August 22, 2010 Rapporter Share Skrevet August 22, 2010 0 problem å laga sjøl. få i gjenget rør, egnede fjører og sveis. får vel kjøpt byggesett på pedersen. eventuelt skaff deg noe billig "ferdig coilover" på Ebay å modifiser så det passer på volvo navet. veldig enkelt. modifiserte civic coilovers til min 740 forran. bak så laga jeg omtrent alt sjøl og bestilte fjører fra åkrene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyofan Skrevet August 25, 2010 Rapporter Share Skrevet August 25, 2010 http://www.kaplhenke.com/index.php?option=com_content&task=view&id=33&Itemid=33 Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet September 11, 2010 Rapporter Share Skrevet September 11, 2010 http://www.kaplhenke.com/index.php?option=com_content&task=view&id=33&Itemid=33 hvordan er de kjøre med? du har jo hatt de noen sesonger nå.Er ikke bakfjæra litt lang? Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyofan Skrevet September 13, 2010 Rapporter Share Skrevet September 13, 2010 tjah, hva skal jeg si? kjører med bilstein racing dempere fra pedersens, bilen er drittstiv og foran kan du justere den stort sett så høyt eller lavt man vil. bak så er det visstnok 2 options på fjærerene. husker ikke helt hva forskjellen på høydene var. og dette visste selvfølgelig ikke jeg når jeg handlet...så jeg fikk de lange, så de har jeg kappet nå samtidig som jeg har de på laveste justering. man kan senke såpass foran med disse at man må bygge ned kuler for å få styringen tilbake;) Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Oktober 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2010 http://www.bilforumet.no/deler/260244-dana-truetrack-coilovers-volvo-240-a.html Jeg har eg sett til salgs! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg