Gå til innhold

Blitt eier av Octavia Scout

Ranger emnet

Marius83

Anbefalte innlegg

Er nå en lykkelig eier av helt ny Octavia Scout. Kjøpt meg en 2011 mod.

Jeg har bare hørt positive ting om denne bilen, så nå lurer jeg på om det er noen her inne som vet om det er/finnes noe form for barnesykdommer med disse bilene som jeg bør være på vakt etter?

Skoda Octavia Scout 2.0 tdi 2011mod

Opel Omega MV6 3.0 V6 1996mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er vel kun 140hk som er tilgjengelig av 2.0tdi i scouten, så antar det er den, og pumpdyse var det slutt på i midten av 2008, så reger med det er common rail. :) Er vil ingen store dyre sykdommer med disse bilene som jeg vet om, enda hvartfall :)

Kom med noen bilder av doningen da! :D

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt ærlig så vet jeg ikke mye om denne bilen enda. Har knapt nok sett den. :( Jobber i havet, så når vi fikk den var jeg ute. Har prøvd den i 2 dager og nå er jeg ute i havet igjen.. Men skal få tatt masse bilder av doningen å få lagt ut når jeg kommer hjem.

Det er en ting så skal være sagt, og det er det at det at det er den mest komfortable bilen jeg noen gang har kjørt. Vi var rundt å prøvekjørte en god del biler. XC90 (Ble sjøsyk før du var kommet inn til sentrum) Allroad A4-A6 så jæv... dyrt og ikke minst for å snakke om servicene og delene!!!

Nei fy flate jeg er fornøyd så lang med Skodaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

feil stambo. common rail er de nye motorene som tar over etter pumpe dyse.

skoda brukte/bruker de enda. min 2010 har pumpe dyse 140hk. 170 kom tidligere enn dette med common rail.

tror skillet ligger i 2010/2011 faktisk.

Den Skodaen jeg har kjøpt meg er en 2011mod, så skal ikke se vekk i fra at det er en Common rail motor. 2.0 tdi 140hk med 6trinns manuell, delskinn, bolero system, kjøling i hanskerom og i midtarmlene, docing system for Ipod,mp3 og aux, cruzcontrol, tonede ruter, hengerfeste osv osv osv.. Kommer ikke på alt som er med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som nevnt tidligere så går skillet i 2010/2011.

du er en stor feil mikael.

har forsøkt å høre litt rundt om denne og ingen problemer du kan vente deg enda er registrert som sykdommer.

Sjekke opp og letet litt rundt på nette i natt ang Pumpe dyse og comon rail og det ser ut som du sier Nicolai at det nettop har vært et skifte..

Ja dt e godt å høre at det ikke er noe barnesykdomer å finne.. ;) Steike jeg er blitt glad i denne bilen. hehehe. :pray

Jeg skal se å få lagt ut noen bilder av den nye doningen min i løpet av dagen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny bil, jeg er overbevist over at du har fått deg en knall bil, meeen en ting jeg savner er at de ikke kommer med automat, da hadde dette vært en bil jeg ville sterkt vurdert, noen som vet hvorfor de ikke kommer med automat?

gleder meg til bilder :D

Ole

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny bil, jeg er overbevist over at du har fått deg en knall bil, meeen en ting jeg savner er at de ikke kommer med automat, da hadde dette vært en bil jeg ville sterkt vurdert, noen som vet hvorfor de ikke kommer med automat?

gleder meg til bilder :D

Ole

Tusen takk for det Ole-mann. Jeg har snakket med bilselgeren som solgte meg bilen, og han sier at den skal komme med automat DSG kassen.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. hvis du legger ut bilde marius så sladd skiltet ditt. ingen her har noe med ditt nr å gjøre. det er personlig opplysning.

selvfølgelig blir du glad i bilen. det er jo en ganske grom bil

hehe.. Takk for den reminderen nicolai. Skal huske på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider