traktormod Skrevet August 15, 2010 Rapporter Share Skrevet August 15, 2010 Har problemer med å lokalisere motstanden i en Toyota Carina E XLI 1,6 95mod. Mange sider/forum nevner at denne kan være montert i nærheten av selve viftemotoren, men jeg kan ikke finne noen del som ligner den jeg fikk utlevert fra toyotaforhandleren (87138-20310). Noen som vet hvor motstanden er plasser i disse bilene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 16, 2010 Rapporter Share Skrevet August 16, 2010 Du ser jo bare selve tilkoblingssiden av motstanden, da selve motstandstrådene er montert innover i varmeapparatet. Dette pga kjøling til motstandstrådene, de trenger litt luftsirkulasjon for å ikke brenne av. På corollaen min satt den rett bak hanskerommet, i nærheten av vifta. Plukk ut hanskerommet du, det er vel festet med to skruer hvis jeg ikke husker feil :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
traktormod Skrevet August 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2010 Hadde allerede demontert det meste av deksler, men finner fortsatt ikke motstanden. Når jeg følger ledningene fra viftemotoren (svart isolert kabel som er festet under hanskerom) går denne inn i en hvit plastkanal som ,etter hva jeg kan se, fører til midtkonsollen. Mener du den kan sitte inne i selve "vifterommet"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
traktormod Skrevet August 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2010 Da har jeg funnet den...Finally! Motstanden var på førersiden >< http://www.toyodiy.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg