Crusifix Skrevet August 16, 2010 Rapporter Share Skrevet August 16, 2010 Hei Har prøvd en god stund å finne meg lærlingplass som bilmekaniker, uten hell. Har søkt i mesteparten av Oslo, Akershus og Hønefoss. Noen som vet om et sted som det kan være interessant å ta inn en lærling?:) På østlandet. Alt er av interesse! både lette og tunge kjøretøy :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excursion Skrevet August 16, 2010 Rapporter Share Skrevet August 16, 2010 Jeg antar at du alleredde har vært på denne siden her! http://www.oboa.no/oboa/forsiden.aspx Siter 01 BMW 320 DAT. x 09 Ford Ranger XLT x 02 Volvo S60 x 93 MB 200E x 87 MB 230E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crusifix Skrevet August 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2010 Har kontaktet både opplæringskontoret i Oslo/Akershus og i Buskerud, men jeg får ikke mye til hjelp dessverre. Har forøvrig brukt opp ungdomsretten min til skoleplass, så jeg har ikke gått VG2 Kjøretøy. Skal ta alle fagene jeg mangler på Kjøretøy som privatist i år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg