Devil3344 Skrevet August 16, 2010 Rapporter Share Skrevet August 16, 2010 Om jeg borrer opp den vanlige F motor'n, til 2.5 liter, bytter stempler og veiv, mye må jeg regne med og koste på bortsett fra det? dyser osv? og hvilken effekt kan jeg regne med og få? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad-Ass Skrevet August 30, 2010 Rapporter Share Skrevet August 30, 2010 Med Pentaveiv har du jo 2.5 liter uten å borre Siter -91 Volvo 740GL B230F - godkjent med B234F -91 Volvo 940GLT B234F - delebil, solgt -74 Volvo 144DL B20A - bruksbil -91 Volvo 740GL B230F - bruksbil, solgt. __________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil3344 Skrevet September 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2010 "Må" borre uansett, kan jo så klart hone opp bare, men når jeg først må bytte stempler osv tenkte jeg at jeg kunne borre opp når jeg likevel har tilgang til og gjøre det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet September 4, 2010 Rapporter Share Skrevet September 4, 2010 Får jo veiv som gir 2.7L også.. Trenger ikke bore for å få verken 2.5 eller 2.7, men honing kan være en ide.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.