beddarihåi Skrevet August 16, 2010 Rapporter Share Skrevet August 16, 2010 som tittel sier så lurer jeg på hva som trengs for å bygge om min touran. har sett litt på tysk ebay var mye fint dær til ikke for ille pris. noen som har en liste på di delene jeg trenger? takker for svar. Siter Vw Touran 1.9 2006 Polaris switchback 800 2004 (Solgt) Mamma sir at æ må kjøre forsiktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsok Skrevet Januar 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2011 Utenat jeg skal si med helt sikkerhet, så tror jeg at det vil bli dyrt å bygge om helt lovlig. Jeg vet du MÅ ha, Lyktespylere, automatisk høydejustering og lykter som er CE merket for xenon. pluss xenon kittet vil jeg tro det koster mer enn det smaker. Dette er det jeg har forstått etter en liten søke runde. hvis du googler det kan du sikkert lese deg fram til det du trenger:P Siter -VW Touran 08 1,9TDI X Audi 97 a4 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsok Skrevet Januar 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2011 Utenat jeg skal si med helt sikkerhet, så tror jeg at det vil bli dyrt å bygge om helt lovlig. Jeg vet du MÅ ha, Lyktespylere, automatisk høydejustering og lykter som er CE merket for xenon. pluss xenon kittet vil jeg tro det koster mer enn det smaker. Dette er det jeg har forstått etter en liten søke runde. hvis du googler det kan du sikkert lese deg fram til det du trenger:P Siter -VW Touran 08 1,9TDI X Audi 97 a4 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Januar 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2011 pluss en runde i vagcom regner jeg med.. xenonkittet er nok det rimligste du kjøper med tanke på modifikasjonen du vil gjøre.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsok Skrevet Januar 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2011 hør med møller hva dem ville tatt for jobben, så trekker du fra et par tusen, kan hende du havner der en plass hvis du gjør det sjøl :P Siter -VW Touran 08 1,9TDI X Audi 97 a4 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2011 Det du trenger finner du på mest sannsynling her http://www.kufatec.de/shop/index.php/cat/index.php/cat/c30_mc9_Touran---1T.html Du kan enten bare kjøpe adaptere, ballaster, pærer og lyktene, eller gjøre det skikkelig å kjøpe kittet med høydejustering. Regner med du allerede har lyktespylere. Alle norske Touran har det, men ikke alle bruktimporterte. http://www.kufatec.de/shop/product_info.php/info/p140_c30_aLWR-Komplettset-Touran.html Når du har kjøpt settet får du også tilgang til å laste ned monteringsanvisning Her finner du lykter:http://shop.ebay.de/?_from=R40&_trksid=m570&_nkw=XENON+SCHEINWERFER+VW+TOURAN+ Tror jeg har et sett med ballaster og pærer liggende Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg