julie91 Skrevet August 16, 2010 Rapporter Share Skrevet August 16, 2010 Har et lite problem med min vectra b. Det kommer vann inn i kofferten på bilen. Den har tidligere vært på verksted der de har sett på den, men klarer ikke fikkse det. Typen min har nå lagt et lag med tek7 over der vannet kommer inn, men enda kommer det vann inn. Noen som kan ane hva det kan være? Eller som har noen ider til hva jeg kan gjøre med dette.? kjører nå med en liten bøtte stroppet fast baki, men vil ha den bort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NIGHTCD Skrevet August 21, 2010 Rapporter Share Skrevet August 21, 2010 Hei, hva type bil har du ? (sedan eller stasjonsvogn, combi coupe ? hadde en vectra Sport (Combi coupe) der det lakk inn vann, det viste seg at den lakk vann inn i plate skjøter... har du sjekket om det kommer vann inn bak lykter, pakninger eller inn via bunn propper, hjulbue, tanklokk ? vist dere tar ut matter i bagasjerom også ligger en nedi og sjekker så vil dere mest sannsynlig se hvor det kommer inn.. tipper.. pakning, lykter e.l. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectradieselgutt Skrevet August 26, 2010 Rapporter Share Skrevet August 26, 2010 Kan komme inn bakruta også... Siter Opel Vectra 1.7 TD Audi 100 2.2 Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrijey Skrevet September 13, 2010 Rapporter Share Skrevet September 13, 2010 Vist du har takluke kommer det ein slange ned på ei av sidene. kan være denne som er tett under bilen ;) Siter -03 Golf 1,9TDI-97 Vectra B 1,8 (hugget med øks) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg