Henrik_H Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Noen som har noen meninger/tips om hvordan jeg kan freshe opp dørsidene (selvfølgelig innvendig..) på einser'n min?? Har helt standard, tynne, stygge, kjedelige, lyseblå dørsider! æsj.. Finnes det dørsider fra andre mod.(cab?) som passer rett over eller må det tett med håndarbeid til? Takker ;) Siter - '82 Golf - Store planer! Liten lommebok.. Solgt- '92 BMW 318is. Solgt- '06 VW Golf GT 1,4 TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Originally posted by Henrik_H Noen som har noen meninger/tips om hvordan jeg kan freshe opp dørsidene (selvfølgelig innvendig..) på einser'n min?? Har helt standard, tynne, stygge, kjedelige, lyseblå dørsider! æsj.. Finnes det dørsider fra andre mod.(cab?) som passer rett over eller må det tett med håndarbeid til? Takker ;) alle einser dørsider passer.... så lenge det er 2 dørs da Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik_H Skrevet Februar 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Er det noen som har noen fine dørsider å selge da? alt av interesse! send bilder.. Siter - '82 Golf - Store planer! Liten lommebok.. Solgt- '92 BMW 318is. Solgt- '06 VW Golf GT 1,4 TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg