oleh24500 Skrevet August 17, 2010 Rapporter Share Skrevet August 17, 2010 Heisann. Helt fersk på forumet, og er ganske grønn på området. Har en 02 Toyota Hiace Kombi 4wd som akkurat har rundet 172' km. På søndag så kjørte jeg alene hjem fra hytta, så det var ganske stille i bilen:pray. I en sving så hørte jeg skvulpelyder i bilen. Det hørtes ut som flere liter vann som flyttet på seg. Radion ble skrudd på, og "problemet" forsvant...... helt til idag. Samboer kom jeg fra jobb og klagde over skvulpelyder i bilen. Har akkurat vært ute og kjørt litt, og yez lyden er der ennå. Jeg mener at lyder kommer under passasjersetet foran, og lyden kommer når bilen krenger eller stopper opp i lav hastighet. Ligger tanken under forsetet? Eller har det rennt inn vann iløpet av sommeren. Har ikke noe hull i bilen som tilsier at det skal renne inn et 20 talls liter med vann. Tanken er halvfull, og er det som lager lyd?? Hilsen Vannmannen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 17, 2010 Rapporter Share Skrevet August 17, 2010 En halvfull tank kan lage mye skvulpelyder, spesielt i en dårlig lydisolert bil som Hiace. Prøv å fyll tanken helt og se om problemet forsvinner. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleh24500 Skrevet August 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2010 Tanken slo meg igår, men det er så rart at jeg ikke har hørt det før. Har hatt bilen i tre år nå. Og må vel ha kjørt uten unger, med radioen av og med halvfull tank før..... Fortsettning følger etter en tur til Statoil.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg