Gå til innhold

Neon 96 LE Prosjekt

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei det gjorde ikke det:P

 

Kjører denne bilen fortsatt men nå skal den gjøres i stand for faren min:P

 

Jeg skal ut og handle en ny neon i morgen så det blir projekt bilen framover.

 

Kommer ny tråd snart :)

 

What?! Kom du tilbake? Hadde jeg aldri trodd :P Ser frem til en ny tråd! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mishandlet på hvilken måte?

Settet eller åssen det har blitt satt på? :P

 

Ser en go del feil som må fikses i værtfall

 

Og det værste av alt er at det er en 1.8l motor og girkasse -.-

 

Gassen i bånn og sneila går i fra bilen haha

95 Mod Chrysler Neon 2.0L SE - Wrecked 2010

96 Mod Chrysler Neon 2.0L SE - Alive

98 Mod Chrysler Neon 1.8L SE - Wrecked 2012

96 Mod Chrysler Neon 2.0L SE - Current Project

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det fikk jeg med meg.. Er noe rart det di folka har gjort.. Men hele stylinga er hel i værtfall så mange bare og montere det riktig og lakkere opp igjen..

 

Klart det blir motorswap, gjort det så mange ganger at det har blitt ei vane:P

Tar max noen timer.. Har 2 1.8l or 2 2.0l motorer..

 

Har jo alt jeg nesten får gjort av trim addons utenom trim da seff..

Mangler bare et komplett overhalings sett med dohc stempler så jeg får 12.1 comp.

 

Med det og datasprut så krysser den 200hp grensa så det blir morsomt.

 

Kjøpt meg nye dempere, foringer til fjørene bak og får snart senke fjører så det er klart ;)

95 Mod Chrysler Neon 2.0L SE - Wrecked 2010

96 Mod Chrysler Neon 2.0L SE - Alive

98 Mod Chrysler Neon 1.8L SE - Wrecked 2012

96 Mod Chrysler Neon 2.0L SE - Current Project

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bor jo ganske langt unna da ;p

 

Har tenkt tanken med har snakka med Chrysler Norge om og få godkjent bilen med turbo og det fikk jeg ikke.

Ettersom 1gen neon bare kalosseri godkjent med 150hp.

Har lyst til og få taki meg 2gen neon for di får du godkjent med turbo i norge :)

 

Kjøre med turbo uten godkjenning er noe dritt vis du blir tatt, koster deg evig i moms og dritt.

95 Mod Chrysler Neon 2.0L SE - Wrecked 2010

96 Mod Chrysler Neon 2.0L SE - Alive

98 Mod Chrysler Neon 1.8L SE - Wrecked 2012

96 Mod Chrysler Neon 2.0L SE - Current Project

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde sikkert gått det.. Men det må bli seinere en gang ettersom jeg har fult opp med neoner akkurat nå:P har 3 stykker og driver og ribber den ene helt for deler ;p

 

Nope du gjør ikke det.. Kalosseriet må være godkjent med turbo.. Trodde det bare var bremsene før jeg også, men tok vist feil der.

95 Mod Chrysler Neon 2.0L SE - Wrecked 2010

96 Mod Chrysler Neon 2.0L SE - Alive

98 Mod Chrysler Neon 1.8L SE - Wrecked 2012

96 Mod Chrysler Neon 2.0L SE - Current Project

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, dere.

1. Det blir ikke 12:1 komp med dohc sempler. Det blir 10.5.

Hvis du skal ha 200 hester, må du ha enten en porta dohc topp, eller en porta magnum topp.

Større ventiler, crane 18's, 2,5" eksos, lth, udp, itb's, datasprut, Eagle rods med 12:1 comp stempler, dekka 1 mm.

Kompressjon i seg selv, øker ikke effekten betydelig.

Skal du øke kompet, er det billigere å dekke 1 mm, og få 10.3, enn 10.5 stempler til 500 dollar :)

Uansett, så blir det spennende med prosjektet ditt :)

Synes nå litt styling er kult, jeg da, men det skal ikke være di store åpne frontfangerne hvis det ikke sitter en serriøs intercooler der.

Vinger har jeg alltid likt, så den må du gjerne beholde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår