licorice84 Skrevet August 18, 2010 Rapporter Share Skrevet August 18, 2010 inspiserte litt under panseret i dag og fant ut at slangen markert med rød pil på bildet har endel sprekker (den går fra fuelrail) det er ingen lekkasje foreløpig, men jeg vil bytte den med en gang. var hos VAG for å kjøpe ny, men den har gått ut av reservedelporteføljen. de kunne opplyse om at slangen skal være 185mm lang. jeg målte diameteren innvendig til 8mm. er det noen som kan bekrefte/avkrefte det, slik at jeg får riktige mål på den? Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 23, 2010 Rapporter Share Skrevet August 23, 2010 plugg hele greia og fjern :) så slipper du alt detta rælet der Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet August 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2010 satt på en 185x8mm slange, funka fint:) hva oppnår en ved å plugge systemet, annet enn å slippe å bytte slanger på sikt? ingen ulemper? Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 23, 2010 Rapporter Share Skrevet August 23, 2010 ingen ulemper. :) er bare for og ha trykk i systemet. slik at du ikke trenger bygge trykk om du starter/stopper ofte :) fjerna shiten i golfen. går nå som ei kule den (nesten, da laderen er på tur til overhaling :p) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet August 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2010 aah! I see:) Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg