Gå til innhold

hjelp meg ! ? Volvo144 67mod

Ranger emnet

svineSvein

Anbefalte innlegg

hei hei,..jeg har lyst å invistere i en volvo 144. 1967 mod. motor B18B(sport). satt inn ny byttemotor i 1988, den er kjørt ca 250 000 km. Bilen ble tatt ut av trafikk i 1994, ubetydelig kjørt etter det. Litt rust i dørstokker og bakskjerm , pluss litt lakk skader.

Det skrev mannen som ville selge meg bilen ,... men hvor mye kan noe sånnt være værdt ???? han ville jeg skulle komme med bud ! Bilen er tenkt som bil nmr 2 i husholdningen ,.. arbs bil ... fra A til B ..... så jeg er takknemmelig for all hjelp jeg kan få ! =)=)

takk takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår