Snowx Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Hva bør jeg se etter på en Integrale? Er det morro å kjøre? div specs? Bilder? alt! Jeg er skikkelig interessert i en slik bil, og har lyst å høre fra eiere/ tidligere eiere til en slik bil og høre hva de syns om den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Februar 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Forsikring på en under 23? Vedlikehold? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 forsikring er dyrt,kasko og jeg betaler 14100,-og har 70%bonus bilen har alarm og sporingsenhet+at den står i egen garasje. 16v er vel artigest å kjøre da den drar litt mere bak(47/53) du bør sjekke den for rust(bak på taket ned mot bakluka og under pakningen runt luka)sprekker i karosseriet,spessielt a stolpen er utsatt.det er litt dårligt el nett på en italiener men det er vel noe som alle vet når det gjeller litt eldre italienere.det er vel stortsett normalt vedlikehold,men du må passe på hva du kjøper siden mesteparten av bilene er kjørt knallhart,men det er jo da de kommer til sin rett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frankie Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Jeg betaler bare 6700 i året, uten rabatt via jobb, da er jeg nede på 5 tusen en plass. Men er 27 , men 70 prosent bonus;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet September 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Er vel bare å spare til en slik en. Det er evo2 16v som er den beste? Hva bør jeg gi for en sånn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 skal du ha en som er bra så må du nok ut med 200000. frankie:kelais selskap ha du førsikkra din i? min e me 70%bonus men fortsatt 14100 i førsikring da kan jo vera før at da e ain 16v??????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frankie Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Hei Tommy. Takk før sist. Har gjensidige nord. Vet ikke om det er pga 16v. Burde jo ikke ha noe og si, de går jo like godt orginal. Tror det er 0.1 sek forskjell 0-100. Prøvde en 16v her om dagen, den var "død" i forrhold til min...hehe:cool: Men den var jo orginal da..... Skal du ha mye førr panseret ditt Tommy? Veit du noen som kan lakkere det svart? MVH Frank. N:B. Litt skuffet av at du ikke kom på Septembertreffet:op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Halloen. du skal få panseret for 3500 ferdigt lakkert. jeg er litt skuffet selv også,men det kommer flere treff og forhåpentligvis med godt vær hele helgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frankie Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Takk for felgan Tommy, de passe bra, bilen ble VELDIG FIN med dæm på. Vi snakkes etterhvert på PM eller mail. Frank Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 det var bra å høre.har et sort evo panser som du kan få kjøpe vis du er innteresert?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg