Gå til innhold

Åssen bil har du ?

Ranger emnet

remy

Anbefalte innlegg

Originally posted by poploff

jeg lo så jeg datt av stolen....

du er morsom.....

er du egentlig klar over hvor mye gromt det er her?

men er enig med deg på noen punkter. ferrari og porscher er gromt. skyline og. bmw merc og audi.

men så drar du inn en eclipse? hihihi....

en ting er sikkert, det koster PÆNG å bo i norge og kjøre grom bil!!!

kjører 80 sedan kompl ombygd til rs2..... mangler interiør, noen som har sedan skinn interiør? s2 eks?

Ja, er nok klar over hvor at det er noe gromt her, men vil nok tro at det er en del "påskrytte" hester også. Vil påstå at 80 - 85% av alle som modifiserer bilen sin ikke er kapable til å gjøre det. Skal det trimmes, må det gjøres fullstendig og helt ut. Kan ikke bare bytte a,b,c og drite i resten, slik ALTFOR mange gjør. Og de fleste som hyler høyest om mest hester har minst hester. Lurer på om de i det hele tatt har hatt den på rulla for å se hva den bremser under perfekte forhold (temp, luffukt).

Dro inn en Ecplipse fordi det var en som snakket om det. Hva ler du av? ? Haddu du fått kjør en 03 Eclipse GT Spyder ville du blitt våt i buksa, så ikke mas og tjas om biler du har sett i bilspill og på film, og ikke kjørt....

Du som holder på med 80 - rs2.... Spennende prosjekt. Mye igjen? Bare interiøret sa du ? Fått tak i en bra motor, så noen greie motorer til 17000,- og 15000,- her for ikke lenge siden.... Trimma quatro er desidert det kuleste ever (hvis man K A N trimme vel å bemerke)

Mvh

Rèmy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

'98 Mitsubishi Carisma GDI

også kjent som Satan-Himself

hvorfor Satan-Himself spørr dere? la meg svare ved å vise et bilde av hekken Her er altså bildet

Håper det svarte på noen spørsmål

...

PS: 125Hk, 174Nm@3750rpm 1,8 liter og bruker 0.5liter mila@90km/t

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by funkes

Ja, ansvar og forfnuft er synonymt med alder...eller?

Regner med det var ironi ;)

mange yngre enn meg er mye mer fornuftige..

mange eldre enn meg kjører som IDIOTER..

Den linja mellom alder og fornuft er kanskje ikke så tjukk som folk vil ha det til..

Men for meg kunne det første året med lappen gjerne vært pålagt å kjøre bil med f.eks. max 100hk..

Å dra det til 23år, synes jeg er drøyt.. lappen i 5år før du får sitte bak rattet på en sprek bil? Hva skjer da, når de som har gleda seg i 5år plutselig får kjøre rakett?

Jeg mener det er nok restriksjoner gjeldene bil og sykkel som det er allerede i norsk lov.

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, irriterer ikke meg. Men kanskje det irriterer deg da mangelen på erfaring i en gammal haug av en bil smeller i veggen fordi du ikke har erfaring nok til å kjøre den. Eller kanskje forsikrings premien irriterer deg for at du er så ung og skal ha så mye hester. Eller kanskje det faktum at du "tror" du har 350 hk, men har aldri bremset bilen i riktig luftfuktighet og temperatur irriterer deg, at du faktisk tror du har 350 hk pga at du har satt på dill all som skal øke hk dine så så mye. Kanskje det irriterer deg at den delen du satte på, ikke passet ditt turbo system, så du fikk motsatt effekt. Kanskje det irriterer deg å lese dette.. Jeg vet ikke, men jeg vet at du ikke klarer å irritere meg..

Mvh

Rèmy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by remy

Eller kanskje det faktum at du "tror" du har 350 hk, men har aldri bremset bilen i riktig luftfuktighet og temperatur irriterer deg, at du faktisk tror du har 350 hk pga at du har satt på dill all som skal øke hk dine så så mye. Kanskje det irriterer deg at den delen du satte på, ikke passet ditt turbo system, så du fikk motsatt effekt. Kanskje det irriterer deg å lese dette.. Jeg vet ikke, men jeg vet at du ikke klarer å irritere meg..

Som sagt så er bilen min bremset, og i så riktige forhold som man pleier å ha når man bremser. Hvordan bremser du biler for at det skal være gyldig da??

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider