RBrambo Skrevet August 19, 2010 Rapporter Share Skrevet August 19, 2010 (endret) Føler at de gamle bilene i Forza blir brukt alt for lite. Virker som mange har de som rene showbiler/fotobiler. Disse bilene fortjener også å bli brukt. Derfor setter jeg opp noen race på søndag med disse bilene. PI: Inntil A600 Bilene jeg tenkte på er: Ferrari 250 TR/GTO, Jaguar E-type, Mercedes 300 SL, Mustang, AC Cobra, Corvette C1/C2, Aston Martin DB5, for å nevne noen... (biler produsert før 1970) Vil ha et mest mulig "originalt" utseende på bilene, ikke Forza carbon tull, ikke noe fancy race dekor, et enkelt startnummer går bra,lov å bytte felger og sette på større og breiere dekk. Bilene skal ha dekk med mønster, trimming er lov, men må være den originale motoren. Bur, vektreduksjon osv. er ikke noe krav men kan godt benyttes. Kjører også på de mest klassiske banene: Laguna Seca - 6 Runder Nordschleife - 2 Runder Silverstone - 6 Runder Le Mans Mulsanne - 3 Runder Sebring - 5 Runder Road America - 5 Runder Eksempel på bil som kan brukes: Endret Oktober 27, 2010 av RBrambo Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arnfinme Skrevet August 20, 2010 Rapporter Share Skrevet August 20, 2010 1970 er ikke med? Siter It's not the fart that kills you, it's the smell GT: Pininfarina81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet August 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2010 Nope, til og med 1969... Bare de aller eldste bilene. Kjører helt uten hjelpemidler også, som vanlig. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet August 22, 2010 Rapporter Share Skrevet August 22, 2010 Jeg kan godt være med fram til 10-tida. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
litek Skrevet August 22, 2010 Rapporter Share Skrevet August 22, 2010 ich komme. har en 2000gt fra the land of the rising sun. Siter 80 Porsche 924 04 Lexus Sportcross 99 Audi A6 97 Toyota Corolla G669 Toyota Crown91 Passat (Destroyed)85 BMW 520 (Destroyed) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet August 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2010 Da er kvelden over og racene unnagjort. Takker for brukbart oppmøte med 6 biler, og det dyreste startfeltet vi har hatt så langt med Ferrari 250 GTO og TR, Shelby Daytona, Ford GT40 med flere... Kommer til å gjenta dette, men ikke på noe faste tidspunkt. Kommer til å ta det litt innimellom for å få avveksling fra kjøring med biler av nyere dato. Hadde egentlig trodd GT40'n skulle være mer overlegen, var stort sett at jeg selv gjorde feil som gjorde at jeg ikke klarte å henge helt med. Kommer bilder etter hvert... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet September 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2010 Kjører i gang med race igjen på søndag... Silverstone - 6 Runder Le Mans Mulsanne - 3 Runder Laguna Seca - 6 Runder Sebring - 5 Runder Road America - 5 Runder Nordschleife - 2 Runder Samme baner som sist, bare litt annen rekkefølge... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet September 16, 2010 Rapporter Share Skrevet September 16, 2010 Fredag ha vert prima for min del..:) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet September 16, 2010 Rapporter Share Skrevet September 16, 2010 Er nok i bursdag på det tidspunktet.. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet September 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2010 Hmm... Kan godt endre til fredag. Går fint for min del. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet September 16, 2010 Rapporter Share Skrevet September 16, 2010 Da passer det nok bra for min del og :) Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet September 16, 2010 Rapporter Share Skrevet September 16, 2010 jeg kan neppe på søndag:) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet September 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2010 Endrer tidspunkt til klokka 21.00... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arnfinme Skrevet September 17, 2010 Rapporter Share Skrevet September 17, 2010 Har ikke dere hørt om gullrekka??? Siter It's not the fart that kills you, it's the smell GT: Pininfarina81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet September 17, 2010 Rapporter Share Skrevet September 17, 2010 Hørt om å ta opp? :D Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg