Grønne fare Skrevet September 11, 2002 Rapporter Share Skrevet September 11, 2002 1968 Ford Mustang GT Coupé kjørt av Steve McQueen i den råeste biljakten noensinne i en film. Hvem vet i hvilken film? Og hva kjørte skurkene? Siter Hva skal jeg med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet September 11, 2002 Rapporter Share Skrevet September 11, 2002 Var på et bilmuseum i USA i fjor og der var jo selvfølgelig K.i.t.t. Jeg tror K.i.t.t. har blitt senil for den snakket uten sammenheng, jeg prøvde å spørre om forskjellige ting men fikk helt ville svar tilbake ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet September 11, 2002 Rapporter Share Skrevet September 11, 2002 :) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet September 11, 2002 Rapporter Share Skrevet September 11, 2002 Originally posted by hfracing il tempo gigante karer :) Kom til å tenke på Taunusen til "Ronny og Ragge" Men il tempo gigante, det er den Råeste av dem alle. Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet September 11, 2002 Rapporter Share Skrevet September 11, 2002 Ikke den "feteste", men heller ikke til å legge i glemmeboka: Mercedes 500sec`n til Nils og Ronny, som ble brukt til bilcross! :D "Åssen temperatur skal vi legge AC`n på a` Ronny??" lol Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet September 11, 2002 Rapporter Share Skrevet September 11, 2002 Her har dere alle sammen: http://www.carsofthestars.com/ .Net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet September 11, 2002 Rapporter Share Skrevet September 11, 2002 Starsky & Hutch :D Den var vel oppfinnerne av GT-stripene vil jeg tro;) En rød og hvit småsprek amerikaner av et eller annet slag :D Miami Vice & Don Johnson :roll: hadde mange feeete biler;) Ferriser i fleng.... og Barracudaen som han ræller rundt i nå i "Nash Bridges" hehehe lol Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet September 11, 2002 Rapporter Share Skrevet September 11, 2002 Originally posted by Grønne fare 1968 Ford Mustang GT Coupé kjørt av Steve McQueen i den råeste biljakten noensinne i en film. Hvem vet i hvilken film? Og hva kjørte skurkene? Det var i Bullit, og det er vel den filmen som gjør at så mange drømmer om svart 68 Charger. Der svarte jeg også på det andre spørsmålet ditt? Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet September 11, 2002 Rapporter Share Skrevet September 11, 2002 Originally posted by Efini Hva er den råeste bilen/kjøretøyet som noen gang har vist seg på TV-skjermen? Tenker da på biler som har en fremtredende rolle i filmer/serier. Her må det være mange meninger! :D Den gule coupén i American Graffitty. Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DenimblåTT Skrevet September 11, 2002 Rapporter Share Skrevet September 11, 2002 Originally posted by Efini Bøyer meg i støvet 'hfracing'! Hadde helt glemt Il Tempo jeg! Tross tekniske problemer banka Reodor Felgen dritten ut av Rudolph Blodstrupmoen og Mysil Bergsprekken! :D :D Jeg stiller meg også i rekken og bøyer meg... Il Tempo Gigante får min stemme! Siter mvh Christian TT Concept http://www.uber.no http://www.ferrita.no http://www.jorgenrud.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet September 11, 2002 Rapporter Share Skrevet September 11, 2002 FLÅKLYPA! :D :D :D Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warlock Skrevet September 12, 2002 Rapporter Share Skrevet September 12, 2002 Må nok gi en stemme til Il Tempo Gigante jeg og... Siter Audi A4 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower.no Skrevet September 12, 2002 Rapporter Share Skrevet September 12, 2002 Må nok være IL tempo det ja.. :p Er ikke alle som lager jordskjelv når de starter bilen sin første gangen =) Siter BMW POWER - GO FAST! www.bmwpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 12, 2002 Rapporter Share Skrevet September 12, 2002 Originally posted by Bjørn Vidar Pedersen Det var i Bullit, og det er vel den filmen som gjør at så mange drømmer om svart 68 Charger. Der svarte jeg også på det andre spørsmålet ditt? De biljakt scenene der er jo legendariske.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 12, 2002 Rapporter Share Skrevet September 12, 2002 Originally posted by Fyrsten Hva med Kenworthen til Kris Kristoffersen(Rubber Duck) i Convoy? Denne tror jeg også vil gi en stemme! :D Og Ronny & Ragge`s Volvo 164 silivbil! :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg