klausen27 Skrevet August 19, 2010 Rapporter Share Skrevet August 19, 2010 Hei! :) Jeg har en Seat cordoba, og siden jeg ikke kan noe som helst egentlig om bil håper jeg på help her. Har jeg bilen i gir og slipper ut clutch å litt gass siger bilen sakte men sikkert framover. tråkker jeg gassen mer inn stiger bare turtallet men ikke farten. Hva som er galt ? på forhånd, takk! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leraand Skrevet August 20, 2010 Rapporter Share Skrevet August 20, 2010 Hadde samme symptomer på min Saab 900, da var det clutchen som var røket... Ganske omfattende reperasjon, så jeg ville tatt turen innom verksted og hørt hva de sier! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr Landau Skrevet August 20, 2010 Rapporter Share Skrevet August 20, 2010 Enig med Leraand. Garantert Clutch som har røket eller er utslitt. Prat med noen kjente som kan skru bil, så ordner det seg nok rimelig ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet August 20, 2010 Rapporter Share Skrevet August 20, 2010 Hei! :)jeg gassen mer inn stiger bare turtallet men ikke farten. Hva som er galt ? på forhånd, takk! :) Det kalles for sluring. Hvis clutchen slurer er den ødelagt. Det lukter også gjerne hvis clutchen har gått i stykker fort. Men hvis den har blitt veldig dårlig over tid vil du sikkert ikke lukte det. Vet ikke hva som er prisen på clutch for bilen din, men må nok regne kanskje 2000. I tilegg er det da arbeidet. Det er jo oftest arbeidet som koster mest :) Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klausen27 Skrevet August 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2010 Ja, lukten kommer ganske fort når eg trør gassen litt inn og folk jeg har snakket med har også sagt det er clutchen, så jeg får vell bare prøve :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg