AmoeN Skrevet August 19, 2010 Rapporter Share Skrevet August 19, 2010 Bil: Volvo240 sedan 88mod med b230f. For og spare opp litt penger så skal jeg i starten bruke: Forsterkere: Mtx Thunder 2160 (2-kanaler) Blaupunkt GTA 4100B (4-kanaler) Focus Acoustics 4500D (monoblokk) Etter så pengene rekker til så blir det vel muligens 3stk 2-kanalere. Spiller: Kenwood KDCW7644UY Høyttalere: Foran = Ground Zero GZCF 8-4NEO-SPL (ikke handlet) Har ikke helt bestemt meg for diskant og bakhøyttalere enda. Subber: 2stk LIB-1212 Div: Av batterier har jeg 1stk Northstar NSB 90 bak og Maxxima 900 forran. Alt som skal føre strømm ifra a til b og div koblingsutstyrer er handlet på Lydibilen.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AmoeN Skrevet August 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2010 Litt motorrom kobling: 50mm2 ifra + på dynamo til + på batteri Litt shabbi stripsa men la gå! både + og - ifra dynamo til batteri. En god grunn til og skifte ut jordinga!!! Sveiset en ramme(halvferdig) Dette kom i posten idag: Kommer vel en ledningstrekking oppdate imorgen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AmoeN Skrevet August 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2010 Dagens bittelille oppdate da! skulle egentlig få dratt de 3 signalkablene + montere sikring men det blir jo så fort mørkt(kommer hjem rundt 9) Igjennom torpedo(blir vel noe guff rundt de 2, tec7 e.l) Og der kom de i bagasjerommet gitt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet August 21, 2010 Rapporter Share Skrevet August 21, 2010 Likte strømkablene dine :) Metall ramma i bagasjen var også litt annerledes en de fleste andre så blir spennende å se det ferdig Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStrand Skrevet Oktober 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2010 Oppdatering? :) vært moro å sett resten:) Siter - Mercedes S210 e220 CDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg