Jon Martin Skrevet August 21, 2010 Rapporter Share Skrevet August 21, 2010 Hei! Har nettopp bestilt meg en Audi A4 Avant Sline B8 fra Møller. Pga. lang leveringstid har jeg ikke denne før i oktober, men tenke jeg skulle gå til innkjøp av litt div i ventetiden. Bilen er en 2xSline og har tenkt til å montere duplexeksos og S4 diffuser. Jeg har foreløpig ikke fått bekreftet at original S4 diffuser passer rett på A4 S-line selv om det ser slik ut. Evnt. hvilke "ettermarkedsalternativer" det er. På møller mente de den hadde annen utskjæring men det virka ikke som de var helt sikre... Det er forresten en 2.0 TDI 170HK Quattro om dette spiller noen rolle. Tenkte jeg skulle bygge bilen omtrent som denne: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=22382392 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vijay1054 Skrevet August 22, 2010 Rapporter Share Skrevet August 22, 2010 hmm når jeg spurte møller ensjø så sa de at det passa på sline Siter Audi A4 1.8TFSI 2009 S-Line TOYOTA Avensis 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Martin Skrevet August 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2010 Hmmm. Får høre med dem. De har nok mer peiling. =) Ser det ligger flere biler på finn hvor et står "S4 frontfanger, bakfanger, grill osv" men skal jeg være helt ærlig ser jeg ikke differansen mellom dem og S-linefangerene (bortsett fra diffuseren da selvfølgelig.) Skal ikke S-line exteriør være likt S4? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg