Mk2-16v Skrevet September 11, 2002 Rapporter Share Skrevet September 11, 2002 Hvordan justerer jeg forstillinga på Golf'n min slik at ikke hjulene peker hver sin vei? Noen gode tips slik at det blir en enkel jobb?? Jeg er ikke så god i øyemål så et eller annen smart hjelpemiddel som kan brukes hadde jo vært smart ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet September 12, 2002 Rapporter Share Skrevet September 12, 2002 Haynes-boka på bilen, kan du se hvor mange cm. det er, og deretter bruke tommestokk eller målebånd. Det høres rart ut, men jeg har sett at det funker på en lik golf som din... Da var det en "nødløsning", men det ble nesten 100 %. Legg sjela di i det, så funker det. Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 12, 2002 Rapporter Share Skrevet September 12, 2002 Koster litt, men da vet du at det blir minst 90 % perf. hvis mekanikeren har litt yrkesetikk. MVH.:) :) :) Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeW|ar Skrevet September 12, 2002 Rapporter Share Skrevet September 12, 2002 Går ann å gjøre sånn noenlunde selv, men du bør stikke på verksted og du får jobben gjort for 600 spenn mange steder.. gjør du det selv så husk at hjulene IKKE skal stå helt rett frem begge 2.. ene hjulet skal svinge litt utover, mens det andre står rett frem... ikke mye, men litt.. Har juster en 5/6 ganger på øyemål på diverse golfer og det gar vært sånn ca 90% mot det jeg klarte på verksted.. men skal du først på verksted så gi den -1,5 camber og pluss 10 min spissing... da sitter den som støpt og fremdeles minimal dekkslaitasje på innsiden.. med standard oppsettet fra vag suger den i svingene i forhold. Siter 1997 Audi A8 (S8 wannabee) 1997 Audi S6 (http://www.bankraner.no) 2006 Vw Touran 2.0 TDI Highline 99/00 Suzuki Gsxr 750 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg