teblast Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 har planner om å skaffe en billig og brukt bananmanifold til min bmw316 touring, har nettopp skaffet meg en kkk turboloader, så må skaffe meg resten av delene også. Hvilken bananmanifolder kan jeg velge mellom, bare de som har vært på 316 og 318 eller kan jeg bruke fra andre biler også? Hvis jeg skal lage en bananmanifold til 316, er det noen skjemaer eler noe å gå ut i fra for å se hvordan den skal se ut, vet om et par guider hvordan man lager det, men ikke hvordan man ser hvordan den skal være fra bil til bil. Trenger ingen svar om hvor lite lønsomt det er med turbo på 316! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tersomme Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Er kanskje noen som har hatt turbo på 316 før som kan gi litt tips her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroffer Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 vil det si en magnifoil som er formet som en banan? Siter æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teblast Skrevet Februar 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 bananmanifold = turbomanifold:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tom-erik Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 bananmanifoild er dansk og betyr grenrør!!!! Siter -=e30=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalfei Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 sjekk ut denne siden om å lage turbogrenrør Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 hehehe:D Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 så lett.. lage hjemme etterpå.. tar det på 10min.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teblast Skrevet Februar 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 @aalfei: takk for den bra linken For meg virket det som om det var bare og lage rør som passer til motoren og endestykke som passer til turboen og forme rørene slik at de går den beste veien fra turbo til motor, så er det ikke så mye mer man trenger å tenke på for å lage en god turbomanifold. Er det stor forskjell på festene til turbo som skal kobles til turbomanifolden? Hvis det er forskjellig så er det stor sjanse for at jeg må lage den selv! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg