Furyy Skrevet August 21, 2010 Rapporter Share Skrevet August 21, 2010 Hei. eg lurer på kor luftmasse måleren er på corsaen min. det er en 1996 mod corsa b 1.4. Har forgasser. viss noen har noen bilder som kan vise meg hvor lmm er så tusen hjertelig takk ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet August 23, 2010 Rapporter Share Skrevet August 23, 2010 Finnes nok ingen corsa b som har forgasser. Det har ikke så mye å gjøre med saken. Luftfilteret sitter på venstre side, inni en svart boks. Fra denne boksen går det et ganske stort rør. Omtrent 5-10 cm ut fra luftfilterboksen så sitter luftmassemåleren. Du kan se at det sitter ei kontakt der. Hvis du fortsatt ikke finner det så kan du ta bilde av motorrommet ditt og legge det ut her. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armada Skrevet September 27, 2010 Rapporter Share Skrevet September 27, 2010 hvis motoren din er en C14NZ har du ingen lmm. Hvis du er usikker på motortypen din kan du gå på http://www.mekonomen.no å taste inn reg nr ditt så får du opp motor type. Håper dette hjalp litt;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg