Chosen Skrevet Februar 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Den må jeg si var fin :) Menne jeg vil ha en veldig oppmerksomhetsvekkende (langt ord :P ) og sjelden farge :) Oransj er ikke så ofte man ser :) Kanskje en grunn at jeg likte bilen ;) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 uff bad-look ser dust ut synes nå jeg... Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Originally posted by Jonte Mye mye mye penere oransj Golf 2! :) Bilder er Copyrighted til Sverre Blindheim! mmm.. Hvem sin bil er det? Fra norge? Deilig farge det der.. Fargekode anyone? Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Svenske skilter, svensk bil. Tok bildene på Mantorp Racepark i Sverige, VW-treffet Bug-Run. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Februar 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Sånn som jeg har forstått det har bilen: RS-Front og bakfanger Rally Front med 3-rillers emblefri grill. Monovisker Grillist Senka.. Hvor mye? 88-dører Corrado Panser Rieger GTS Sideskjørt Klare blinkere osv... Noen som kunne sette opp noen priser? Evt sted der det er billigst og handle fra :D:D Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 er vel en jetta front. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willypolly Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Originally posted by vwgolf2 støtter Jeb på denne! ikke "drømme golfen" men er konge rå! digger fargen! Finnes det en "drømme-Golf"??:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Jeg trodde golf var noe av det kjedeligste som rulla på 4 hjul, og når halvparten av dem er hora opp så blir det ikke så interessant det heller... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 hvem spørte etter din mening din pesimistiske faen? :D golf er fine og bra biler som kan gå godt :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Originally posted by Jeb Sånn som jeg har forstått det har bilen: RS-Front og bakfanger Rally Front med 3-rillers emblefri grill. Monovisker Grillist Senka.. Hvor mye? 88-dører Corrado Panser Rieger GTS Sideskjørt Klare blinkere osv... Noen som kunne sette opp noen priser? Evt sted der det er billigst og handle fra :D:D RS Front: 2000,- 90 fanger: 500,- Monovisker: 1600,- Grillist: 500,- Senkesett: 8000,- 88-dører: 1000,- Corrado panser: 700,- Sideskjørt: 2500,- Klare blinkers: 300,- Veldig ca. priser... Sjekk NBS, MH Styling osv. for ordentlige priser... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willypolly Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Originally posted by elanzer hvem spørte etter din mening din pesimistiske faen? :D golf er fine og bra biler som kan gå godt :) Når faen skjedde det at man måtte bli spurt for å få si sin mening her i Norge? Ok, Norge er latterlig, MEN.... (men jeg innrømmer at svaret mitt kanskje var litt upassende:rolleyes: ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Originally posted by Laaars Veldig ca. priser... Sjekk NBS, MH Styling osv. for ordentlige priser... Ordentlige svinpriser mener du.....? :) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Originally posted by Willypolly Finnes det en "drømme-Golf"??:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Jeg trodde golf var noe av det kjedeligste som rulla på 4 hjul, og når halvparten av dem er hora opp så blir det ikke så interessant det heller... Svært svært fornuftig å komme med sånne kloke ord.... Særlig med tanke på at dette er et Golf II forum slik at du sikkert vekker endel forståelse og beundring..... Må si jeg er imponert.... Du må være en begavet ung mann.... jerkoff Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Originally posted by Laaars RS Front: 2000,- 90 fanger: 500,- Monovisker: 1600,- Grillist: 500,- Senkesett: 8000,- 88-dører: 1000,- Corrado panser: 700,- Sideskjørt: 2500,- Klare blinkers: 300,- Veldig ca. priser... Sjekk NBS, MH Styling osv. for ordentlige priser... man får tak i mye brukt og bra også..ca priser tror jeg vil ligge på rundt: Rs front: (ny) ca 2500 /uten blinklys 90 fanger: 300-500 kr på en lokal hoggær Monovisker: 0 kr hvis man mekker den selv, funker like bra, men uten godkjenning selvfølgelig. Grillist: 100-200 kr brukt senkesett: alt fra 1000-10 000kr, kommer ann på merket seff! Corrado panser: aner ikke, men tipper rundt en 1500 kr for strøkent ett! Sideskjørt: 3500 (nytt) Klare blinkers på skjermer: 50 kr hos en lokal bildele forhandler. 88 dører: 2000kr kosta det her i byn for 2 stk. Lakken er vel det dyreste på hele bilen! den er PORR! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Originally posted by SpeedWell Den midtre delen er høyere enn sidene, stikk motsatt std. Golf. Finnes vel panser som er laget for Golf, med corrado-design. Heter ikke corrado-panser, for G60'ene har ikke dette panseret, de har "bulen" nedover. VR6 panser er rettere sagt ;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 så da er det på leiting etter noe corrado VR6 panser lignende ting da :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg