Gå til innhold

motor starter ikke etter bytte!!!

Ranger emnet


volvo240problem

Anbefalte innlegg

Hva sier diagnosen? Du finner skjema på bl.a. autoelectric.ru ved å søke. Nå er hvitreleet på LH2.4 litt annerledes koblet utvendig, men på Motronic får du ikke strøm ut til pumpene hvis det ikke kommer strøm til ECU(ene). Og for at ECU skal fyre bensinpumpene må den få (korrekt) 90' FØDP signal. Hvis du ikke har trippelsjekket alt allerede setter du motoren i ØDP, tar ut startern og ser etter en tenningstagg som skal stå midt i hølet. Da har du noe å gruble på. :D

http://autoelectric.ru/auto/volvo/740/1989/740-89.htm Jeg antar det ikke er mer forskjell F og FT enn at du kan bruke dette. Det er garantert en bagatell du ikke har tenkt over engang. Eventuelt så har du knekt en boks ell.no.

 

Du er sikker på at du konstant får konstantstrøm fra batteri samt konstant og stabil strøm via tenninga på trinn II og cranksignal sammen med startstrøm på trinn III? Siden du prata på tenningslåsen...

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår