Gå til innhold

Hærverk på bil. Kr 5000.- i dusør!

Ranger emnet

240-prosjekt

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg utlover en dusør på kr 5000.- til den som kan gi meg informasjon som fører til at den skyldige blir dømt!

På lørdag stod jeg dørvakt på en fest fra ca kl 21:30 til 00:30 og jeg stod parkert i Florabakken på Nordstrand i Oslo. Da jeg kom tilbake til bilen var bagasjeluka, førerdøra, venstre passasjerdør og panseret kraftig ripet opp.

Rent hærverk da det ikke var et eneste forsøk på å bryte seg inn i bilen.

Jeg har forøvrig en mørk grå 2007 BMW 3serie.

Jeg har bestemt meg for å bruke det som må til av ressurser og kalorier for å finne ut hvem som gjorde dette.

Og hvis gjerningsmannen leser dette så ber jeg deg om å melde deg! Saken er anmeldt, men jeg trekker anmeldelsen om du melder deg.

(Hvis noen kjenner til noen i 91- eller 92-generasjonen som bor i området og som har gjort slikt før, så er jeg VELDIG interessert i navnet på dem)

NB: jeg kommer ikke til å røpe kilder, så jeg garanterer at det ikke kommer noen represalier mot den/de som gir meg informasjon!

På forhånd takk!

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg utlover en dusør på kr 5000.- til den som kan gi meg informasjon som fører til at den skyldige blir dømt!

På lørdag stod jeg dørvakt på en fest fra ca kl 21:30 til 00:30 og jeg stod parkert i Florabakken på Nordstrand i Oslo. Da jeg kom tilbake til bilen var bagasjeluka, førerdøra, venstre passasjerdør og panseret kraftig ripet opp.

Rent hærverk da det ikke var et eneste forsøk på å bryte seg inn i bilen.

Jeg har forøvrig en mørk grå 2007 BMW 3serie.

Jeg har bestemt meg for å bruke det som må til av ressurser og kalorier for å finne ut hvem som gjorde dette.

Og hvis gjerningsmannen leser dette så ber jeg deg om å melde deg! Saken er anmeldt, men jeg trekker anmeldelsen om du melder deg.

(Hvis noen kjenner til noen i 91- eller 92-generasjonen som bor i området og som har gjort slikt før, så er jeg VELDIG interessert i navnet på dem)

NB: jeg kommer ikke til å røpe kilder, så jeg garanterer at det ikke kommer noen represalier mot den/de som gir meg informasjon!

På forhånd takk!

Mvh

Bra at noen tar tak i slike hendelser!

Har hatt lignende rassia på bilen min selv, da var ruter knust og deksler brekt opp. Trolig narkomane som var ute etter raske penger da eneste som var borte var småpenger i dashbort og ransaket hanskeromm (trolig lett etter lommebok der).

De kunne tjent seg noen kroner om de hadde orket da det var PC utstyr til pluss minus 12-15000, gps til 3200 inne i bilen og paintball utstyr til nermere 10000 i bagasjerommet (paintball utstyr selges forresten, er av sjelden type RAM xpower military edition) og ikke noe av dette var rørt.

Utrolig kjipt å kaste 2000 i egenandel bokstavelig talt ut ruta. Jeg håper du får fatt i vandalene, er så forbanna kjedelig når man legger tid og penger i å holde bilen fin også kommer noen å ødelegger det på få minutter, lykke til!

Endret av Bilpleie Gærning
Lenke til kommentar
Del på andre sider