OddiS Skrevet August 23, 2010 Rapporter Share Skrevet August 23, 2010 Noen som vil ha! ? Driver å rydder boden og skal kvitte meg med litt ting her. Elementer kan medfølge, men da må jeg ha litt penger. Kasse sitter støpt i golf 2. Siter Morgenstund er tull i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ha6en Skrevet August 24, 2010 Rapporter Share Skrevet August 24, 2010 Hvilke elementer kunne fulgt med da? har ikke evnt forsterker? Siter VW Bora V5! Golf II 1.8 GL (Vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddiS Skrevet August 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2010 Hvilke elementer kunne fulgt med da? har ikke evnt forsterker? Har ikke forsterker, men to MA Audio 12" elementer kan medfølge. Har ikke noe spes mer info om dem. Skal ta ha 1000,- for kassa med elementer. Siter Morgenstund er tull i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet August 25, 2010 Rapporter Share Skrevet August 25, 2010 bilderrrrrrrrrrrrrrr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevii Skrevet November 21, 2010 Rapporter Share Skrevet November 21, 2010 bilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastFårD Skrevet Januar 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2011 Noen som vil ha! ? Driver å rydder boden og skal kvitte meg med litt ting her. Elementer kan medfølge, men da må jeg ha litt penger. Kasse sitter støpt i golf 2. jeg kab hente kassen omtrent når som helst. pm meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg