IceFjZzz Skrevet August 23, 2010 Rapporter Share Skrevet August 23, 2010 (endret) Hei skal kjøpe meg et senkesett (fjærer og demper) og lurer litt på hva eg bør velge til en billig penge... noen som vet om Autostyle e et bra merke? noen som vet om GA e et bra merke? mvh: Fredrik Endret August 23, 2010 av IceFjZzz Siter http://www.bilforumet.no/polo/249948-gule-polo-6n-colour-concept.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet August 28, 2010 Rapporter Share Skrevet August 28, 2010 Skal du kjøpe dempere og fjærer så gå for justerbart :) da har du muligheten til å få den senken du vil ha :) Jeg har bare godord og si om Supersport som jeg hadde på min 6N2! Ellers er TA technix et ok og rimlig merke, spørs jo på budsjett :) Litt opp på skalaen kommer jo FK, KW, H&R, Spax, etc etc :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IceFjZzz Skrevet August 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2010 Ja, budsjette skal være så lite som mulig :P e bare lekkasje i høyre demper så vurderer å kjøpe org demper også 60/40 senkefjærer... store risken med å kjøpe billig demper og fjær e jo kor lenge det holder uten lekkasje... Senker den kun for å få den helt i orden... ikkje pga eg har lyst til å bruke penger på bilen :P Mvh: fredrik Siter http://www.bilforumet.no/polo/249948-gule-polo-6n-colour-concept.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet August 31, 2010 Rapporter Share Skrevet August 31, 2010 Ok :) men vil heller ikke anbefale 60/40 på org dempere. Det sies at 40mm går bra på org dempere, men min med 40/35 senk, så røk bakdemperne etter 8-10 måneder... Det er billige senkesett på parts&retards, han har et Tuning Art juserbart til 2500ca mener jeg :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaNiewl Skrevet September 10, 2010 Rapporter Share Skrevet September 10, 2010 Kjøpte autostyle 40/30mm som funker helt greit, men er ikke så stivt som det burde subber med forhjula støtt og stadig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet September 10, 2010 Rapporter Share Skrevet September 10, 2010 la være og kjøp billig dritt...spar og legg litt mere penger i det..du kommer IKKE til og angre!! Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet September 10, 2010 Rapporter Share Skrevet September 10, 2010 jeg kjøpte "billig dritt" supersport og det er det beste kjøpet jeg har gjort ;) Hvis det subber med 40mm senk MÅ du ha feil dim på dekkene.. jeg hadde min senket 95mm ca og det subbet nada, med 17" :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg