Audi 1,8T Skrevet August 23, 2010 Rapporter Share Skrevet August 23, 2010 Hei :) hva mere en en resirkulerende dump ventil trenger jeg ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet August 23, 2010 Rapporter Share Skrevet August 23, 2010 Kan du utdype spørsmålet ditt litt mere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi 1,8T Skrevet August 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2010 Jeg skal kjøpe meg en resirkulerende dump ventil, men lurer på hvor jeg skal feste den og om jeg trenger noe mere til og feste den ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunken_M Skrevet August 25, 2010 Rapporter Share Skrevet August 25, 2010 Det er resirkulerende dump orginalt, du bare bytter den nye alu dumpen ut med den gamle plast dumpen. Siter 97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt *91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet August 25, 2010 Rapporter Share Skrevet August 25, 2010 Husk at stempelet i aludumpen må smøres opp jevnlig. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi 1,8T Skrevet August 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2010 Hvor sitter denne plast dumpen, og har hørt noe om hvilken vei den skal monteres? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet August 25, 2010 Rapporter Share Skrevet August 25, 2010 Hva blir egentlig bedre om en monterer en ny? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi 1,8T Skrevet August 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2010 Skåner turboen, og lager en fet lyd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geir Skrevet August 26, 2010 Rapporter Share Skrevet August 26, 2010 Ventilen i seg selv lager ingen fet lyd :). Kombinasjon ventil og åpent filter lager lyd. Denne blir byttet pga av at orginal ventilen benytter seg av plast og membranet i denne liker ikke forhøyet turbotrykk. Siter E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet August 30, 2010 Rapporter Share Skrevet August 30, 2010 Ventilen i seg selv lager ingen fet lyd :). Kombinasjon ventil og åpent filter lager lyd. Denne blir byttet pga av at orginal ventilen benytter seg av plast og membranet i denne liker ikke forhøyet turbotrykk. Så om en chipper bilen er det lurt, men har en den org har det ingen hensikt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg