KriHaaø Skrevet August 24, 2010 Rapporter Share Skrevet August 24, 2010 (endret) Hei! Låner for tiden en fin liten Cuore av en kompis som har mistet lappen. Jeg hadde en litt kraftig oppbremsing her forleden dag, og siden har det skrapt i venstre forhjul hver gang jeg bremser (uansett hvor hardt). Jeg tenker med en gang at bremseklossen er slitt ned. Høres ut som lyden av metall/stein mot metall. Har en innstilling om at det som en kan gjøre selv gjør man selv, og fikk i sin tid mye hjelp fra bilforumet da jeg hadde en Golf 2. Men jeg kan lite om Daihatsu. 1. Hvordan er det med tilgang til deler? 2. Er det vanskelig å bytte bremseklosser selv på en Cuore? 3. Hvor dyrt ca. vil dette vanligvis koste å få gjort dette på et verksted? 4. Hva verksted i Bergen er det å anbefale? Når jeg så på bremseklossene synes jeg det så ut som om at det var en del igjen på de, men jeg kan ikke mye om det. Er det evt. mulig å ta noen bilder (litt trangt inni der men kan prøve), og vise de her og så kan noen si de sin mening på om de er slitt eller ei? Takk Mvh Kris Endret August 24, 2010 av KriHaaø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retaliator Skrevet August 24, 2010 Rapporter Share Skrevet August 24, 2010 1. Mekonomen har det meste av slitedeler. 2. Vil tippe det er akkurat som andre biler :) Bare løsne og bytte simpelt. 3. Klossene koster rundt 700 kr. 4. Ordner du lett selv. Lykke til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg