Oekern Skrevet August 24, 2010 Rapporter Share Skrevet August 24, 2010 Selger herved mine HX250 elementer med lukket kasse. Selv kjøpte jeg dette av Lars Engen for en stund tilbake, men har ikke brukt dem lenge da jeg ikke hadde forsterker tilgjengelig med en gang. Engen hadde kun brukt disse i få timer selv. Elementene er knappt inspillt og i skjønneste orden. Kassa er delt innvendig, altså et kammer pr element. Hvert element har 21,2L noe som fungerer veldig greit! Kassa har skrå bakvegg så du får den helt intill seteryggen. Eneste som er og utsette på dette utstyret er at den ene terminalen er litt stygg. Ser ut som tape rester eller hva det er. Går vel ann og få vekk men for min del hadde ikke dette noe og si. Litt støv på elementene må påberegnes Pris: Kr 3500,- Sender ikke. Kassa M/elementer veier rundt 35kg. Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg