sirsnare Skrevet Februar 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 hihi det står faktisk ikke lenger at den har en max effekt på 900w når den er brokoblet :p hurra. Siter juhUUu http://www.cardomain.com/memberpage/569641 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Originally posted by @lpher Åh..? Må vi det? :rolleyes: @lpher Off-topic (sorry): Tøm innboksen din @lpher! :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Originally posted by sirsnare hihi det står faktisk ikke lenger at den har en max effekt på 900w når den er brokoblet :p hurra. Jeg SA jo jeg skulle ta for meg nettansvarlig! :D Oleee: Innboks tømt... :) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg