Gå til innhold

Sykkylven tendenser på jessheim

Ranger emnet

Breisladdern

Anbefalte innlegg

Ja dere har sikkert lest tråden om calibraen som blei angrepet uten grunn på sykkylven..

Det samme skjedde nesten meg på jessheim i går..

Var i oslo hele kvelden, og er på vei hjem, tar en runde på "stripa" på jessheim... Holder vel ca 5-10km /t så ser fullt av folk som spurter etter bilen min... Helt uten grunn...

Måtte bare gi på og kjøre forbi 4-5 andre "rånere" som lå forran meg.. Og det er ikke særlig forsvarlig og gjøre det i storgata på en folksom fredagskveld..

Hva feiler det folk nå til dags egentlig?

Denne gangen kan det ikke være av misunnelse på bilen, sånn som med Calibra`n. Kjørte nemmelig en 1975 242... :D

Skjedde noe liggnende med en civic her forrige helg.. han fikk knust noen ruter...

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke vi arragere en bakholds angrep på disse da.. du kjører sakte gjennom stripa mens vi står parkert rundt om kring der og kjører foran og bak deg.. så banker møkka ut av de som er så dumme å prøve seg på noe dumt!!!

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit for meg :D

Syns det var veldig rart.. Kjørte forbi 4-5 granadaer som sto parkert der, kjenner de folka som kjører dem.. Like etter at jeg var forbi dem så kommer det 3-4 stk løpende etter bilen..

Var ingen av de granada folka.. Bilene sto jo så tett at de som satt inni ikke komm seg ut...

Skal kjøre litt rundt i kveld med aluminiumsballtre i bilen og noen "småvokste":D kompiser baki...

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Breisladdern

Greit for meg :D

Syns det var veldig rart.. Kjørte forbi 4-5 granadaer som sto parkert der, kjenner de folka som kjører dem.. Like etter at jeg var forbi dem så kommer det 3-4 stk løpende etter bilen..

Var ingen av de granada folka.. Bilene sto jo så tett at de som satt inni ikke komm seg ut...

Skal kjøre litt rundt i kveld med aluminiumsballtre i bilen og noen "småvokste":D kompiser baki...

Devil Weeeehuu skal de få igjen Devil

Spør de hvorfor de gjorde det, etterpå da ;)

Og, selvfølgelig blir dem misunnelig når du har ei så fet tralle :D:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke hørt historien om gutten som ropte Sykkylven i tide og utide, og til slutt trodde ingen på han!

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tommy_erwin

Må slenge meg på rwd 4ever her. Kanskje det bare var noen som hadde fått litt for mye å drikke eller noe? ]Ikke skrike ulv-ulv eller i ditt tilfelle "Sykkylven-Sykkylven" før man har fakta på bordet.

Pass deg ellers åpner vi photoshop ;) [/quote

kom heller tilbake ETTER dem har smadra bilen din.. da har du fakta på bordet

oahhhh

Lenke til kommentar
Del på andre sider