Breisladdern Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Ja dere har sikkert lest tråden om calibraen som blei angrepet uten grunn på sykkylven.. Det samme skjedde nesten meg på jessheim i går.. Var i oslo hele kvelden, og er på vei hjem, tar en runde på "stripa" på jessheim... Holder vel ca 5-10km /t så ser fullt av folk som spurter etter bilen min... Helt uten grunn... Måtte bare gi på og kjøre forbi 4-5 andre "rånere" som lå forran meg.. Og det er ikke særlig forsvarlig og gjøre det i storgata på en folksom fredagskveld.. Hva feiler det folk nå til dags egentlig? Denne gangen kan det ikke være av misunnelse på bilen, sånn som med Calibra`n. Kjørte nemmelig en 1975 242... :D Skjedde noe liggnende med en civic her forrige helg.. han fikk knust noen ruter... Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeltZ Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 skummelt! har bilen skilter fra et annet sted som "de" ikke liker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Originally posted by JeltZ skummelt! har bilen skilter fra et annet sted som "de" ikke liker? han er nok fra jessheim... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Hva er det folk tenker med? Neppe med huet! Opplevde selv at noen har gått på bilen min når den har stod i felles garasjen. Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 kan ikke vi arragere en bakholds angrep på disse da.. du kjører sakte gjennom stripa mens vi står parkert rundt om kring der og kjører foran og bak deg.. så banker møkka ut av de som er så dumme å prøve seg på noe dumt!!! Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Februar 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Greit for meg :D Syns det var veldig rart.. Kjørte forbi 4-5 granadaer som sto parkert der, kjenner de folka som kjører dem.. Like etter at jeg var forbi dem så kommer det 3-4 stk løpende etter bilen.. Var ingen av de granada folka.. Bilene sto jo så tett at de som satt inni ikke komm seg ut... Skal kjøre litt rundt i kveld med aluminiumsballtre i bilen og noen "småvokste":D kompiser baki... Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeltZ Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 hehe blir kos det :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Originally posted by Breisladdern Greit for meg :D Syns det var veldig rart.. Kjørte forbi 4-5 granadaer som sto parkert der, kjenner de folka som kjører dem.. Like etter at jeg var forbi dem så kommer det 3-4 stk løpende etter bilen.. Var ingen av de granada folka.. Bilene sto jo så tett at de som satt inni ikke komm seg ut... Skal kjøre litt rundt i kveld med aluminiumsballtre i bilen og noen "småvokste":D kompiser baki... Devil Weeeehuu skal de få igjen Devil Spør de hvorfor de gjorde det, etterpå da ;) Og, selvfølgelig blir dem misunnelig når du har ei så fet tralle :D:D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rwd 4ever Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Breisladdern: sikker på at det ikke var noen som bare kødda med deg da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Må slenge meg på rwd 4ever her. Kanskje det bare var noen som hadde fått litt for mye å drikke eller noe? Ikke skrike ulv-ulv eller i ditt tilfelle "Sykkylven-Sykkylven" før man har fakta på bordet. Pass deg ellers åpner vi photoshop ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VKH Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Originally posted by Quicksilver kan ikke vi arragere en bakholds angrep på disse da.. du kjører sakte gjennom stripa mens vi står parkert rundt om kring der og kjører foran og bak deg.. så banker møkka ut av de som er så dumme å prøve seg på noe dumt!!! thumpsup Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Originally posted by Tommy_erwin Pass deg ellers åpner vi photoshop ;) hahahhah lol lol lol :D:D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Har du ikke hørt historien om gutten som ropte Sykkylven i tide og utide, og til slutt trodde ingen på han! Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quiet Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 får vel legge balltre i bilen da, for i kveld skal jeg til 2050 ;) Siter -=Streetmeet.net=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hobnob Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Originally posted by Tommy_erwin Må slenge meg på rwd 4ever her. Kanskje det bare var noen som hadde fått litt for mye å drikke eller noe? ]Ikke skrike ulv-ulv eller i ditt tilfelle "Sykkylven-Sykkylven" før man har fakta på bordet. Pass deg ellers åpner vi photoshop ;) [/quote kom heller tilbake ETTER dem har smadra bilen din.. da har du fakta på bordet Siter oahhhh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg