cj2002 Skrevet September 11, 2002 Rapporter Share Skrevet September 11, 2002 http://explode.to/CarVideos/ videos / clips , biler / MC 2,4 GB , privat server. fint om dere besøker sponsorene!!!!! :o -cj- Siter Hilsen cj c¨,) '01 Audi A4 1,9 TDI PumpeDyse avant x '89 VW Golf MKII Lesjøfors senking x '84 Volvo 240 ...oppstarteren av: -= forsikringstråden på forumet =- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet September 11, 2002 Rapporter Share Skrevet September 11, 2002 Artig at folk gidder å dele filmer og sånt, men den serveren der var håpløs! Får skikkelig ræva speed av den desverre. Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet September 11, 2002 Rapporter Share Skrevet September 11, 2002 ligger på rundt 40kB/sek jeg... kan ikke vente no mer av det med min linje ihvertfall.. Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cj2002 Skrevet September 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2002 Som jeg skrev så kjører jeg en privat server! Nextgentel's bravo abn har ikke mer enn 384 kb/sec ut, så det sier seg selv at det blir tregt når 5 stk er inne samtidig og laster ned som f.... -cj- (webmaster - CarVideos) Siter Hilsen cj c¨,) '01 Audi A4 1,9 TDI PumpeDyse avant x '89 VW Golf MKII Lesjøfors senking x '84 Volvo 240 ...oppstarteren av: -= forsikringstråden på forumet =- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet September 11, 2002 Rapporter Share Skrevet September 11, 2002 og du har selvfølgelig spurt de som har laget filmene om lov til dette? Ser at det er samlet ganske mye fra forskjellige steder, nemlig. Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaols Skrevet September 16, 2002 Rapporter Share Skrevet September 16, 2002 er vel ikke akkurat copyright på privatfilmer som folk har valgt å legge ut da... Siter Jokke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet September 16, 2002 Rapporter Share Skrevet September 16, 2002 Originally posted by joaols er vel ikke akkurat copyright på privatfilmer som folk har valgt å legge ut da... Hva får deg til å tro at det ikke er det? Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet September 16, 2002 Rapporter Share Skrevet September 16, 2002 Hvem er det som gidder å grine på nesa av at noen har lagt ut et lite klipp man har filmet da? Jeg hadde ikke brydd meg, i hvert fall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vodoo Skrevet September 19, 2002 Rapporter Share Skrevet September 19, 2002 Inte för att jag har något emot det, men på något sätt känns det mer "rätt" om personen hade skickat ett mail Siter http://www.illegalracer.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg