flums Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Forsvant dette med credits? Jeg som satset stort med mine 191 credit og nå ingen glory og ære for det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Det står der ennå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 hehe... ser du har vært generøs, det er bra, men å ha høy cred's her for å virke kul, det blir som å slikke rumpe... Uansett, stå på :D Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Poenget var vel strengt tatt ikke glory og ære, men å hjelpe videre drift av forumet.. :rolleyes: Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Glory og Ære til de som støtter bilforumet sier nå jeg. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flums Skrevet Februar 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Dere som kommenterer har selv zipp nada i credtis da :P Slikke rumpe? Kan jeg opnå noe jeg ikke har nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Donerte 200spenn en stund tilbake, men har ikke fått noe creds. Samme for meg, saken er jo at pengene kommer til bilforumet.net Uansett er det ikke alle som donerer penger som vil ha det opp i Avataren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg