HP-Invent Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Jeg har oppdaget at det var litt begynnende rust innenfor tanklokket i den metalplaten som går mellom karaoss og skjermen. Jeg tok derfor litt hammerlakk å smurte på. Etter en stund oppdaget jeg at det var fult av vann under lakken, tok derfor å dro den av. Nå er det bare bart metall igjenn, må beskytte det på en eller annen måte men problemet er at det er ikke så lett å få det til å bli helt tørt. Er vel ikke så lurt å bruke varme i nærheten av påfyllingstuten til bensintanken. Gjør det noe om det er litt fuktig når jeg sprøyer på tectyl, eller kan jeg bruke andre ting som fjerner fukt? Haster pga de salter som noen gale jer i Bergen, har alt begynt å spre seg etter noen dager. Metallete er helt nakent. Siter I am a fucking streetracer, you know! :p Mine biler... :P *Toyota Supra *Nissan 300 ZX *Porsche 911 GT2 Eller, nei... :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Legg på noe grease/fett midlertidig, så vasker du det av igjen å lakkerer det til sommeren, eller når du har garasje... Tectyl er noe herk, vertfall på vått underlag! Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HP-Invent Skrevet Februar 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Jeg tok litt dasspapir og tørket vekk det meste av fuktigheten, så tok jeg risken å sprayer et tykt lag med ikke tectyl, men noe voksbasert u.stells masse. Får se etter hvert hvordan det går, håper ikke jeg har gjort noe dumt i hvertfall. Siter I am a fucking streetracer, you know! :p Mine biler... :P *Toyota Supra *Nissan 300 ZX *Porsche 911 GT2 Eller, nei... :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Originally posted by HP-Invent med ikke tectyl, men noe voksbasert u.stells masse. Tectyl ER voksbasert understellsmasse..... Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HP-Invent Skrevet Februar 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 trodde det var noe oljegreier jeg?:eek: I hvertfall er det ikke produktet tectyl. Det var comma underbody seal (gummibasert) og litt Comma Wax Seal (Voks). Siter I am a fucking streetracer, you know! :p Mine biler... :P *Toyota Supra *Nissan 300 ZX *Porsche 911 GT2 Eller, nei... :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg