Lassegas Skrevet August 26, 2010 Rapporter Share Skrevet August 26, 2010 Noen som har en grei fremgangsmåte på hvordan og freshe opp baklyktene på Fiesta'n min. Tror tidligere eier har vært borti noe, da det er grønn-gul lakkoverføring på de. Det, pluss at de er blitt litt blasse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gliset:) Skrevet August 30, 2010 Rapporter Share Skrevet August 30, 2010 slip med 2500 korning og rubb de opp igjen. pleier å bli bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet August 30, 2010 Rapporter Share Skrevet August 30, 2010 Holder kanskje med å polere de med maskin :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet September 14, 2010 Rapporter Share Skrevet September 14, 2010 slip med 2500 korning og rubb de opp igjen. pleier å bli bra. Funker dette på frontlykter og? (plast tror jeg ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poliq Skrevet September 14, 2010 Rapporter Share Skrevet September 14, 2010 Funker dette på frontlykter og? (plast tror jeg ) henger meg på denne da mine ser ille ut. steinsprut! går det å få det såppass fint igjen, at man kan starte med relativt grovt slipepapir også? Siter 2002 Seat Leon Cupra 4 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet September 14, 2010 Rapporter Share Skrevet September 14, 2010 Har brukt Jif skurekrem med meeget godt resultat på matte lykter, så polere over med noe polering så voks på toppen.. Har fungert på mine... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 14, 2010 Rapporter Share Skrevet September 14, 2010 Linker til denne guiden jeg :) Guide: Oppfrisking av plastlykter Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poliq Skrevet September 14, 2010 Rapporter Share Skrevet September 14, 2010 Linker til denne guiden jeg :) Guide: Oppfrisking av plastlykter takk for link! midt i blinken - nå vet jeg ikke bare at det går - men også akkurat hva jeg skal gjøre! :pray Siter 2002 Seat Leon Cupra 4 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Oktober 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2010 Linker til denne guiden jeg :) Guide: Oppfrisking av plastlykter Hei, Jeg har netopp våtslipt frontlyktene mine med denne prosedyren. Resultatet ble glimrende!! Jeg brukte ikke maskin men gjorde som følger: Våtlsipte med 800 papir Våtslipte med 1500 papir Polerte for hånd med biltema rubbing Polerte for hånd med Autosol kromglans Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg