AJ82 Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Noen som vet om Internett sider eller firmaer i Norge som importerer styling til Supra MK3 (87 mod). Har fått et utrolig bra tilbud på bil, men lurer på hva slags muligheter jeg har til å få den enda fetere :D Takknemlig for alle svar.. A.J. Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrleone Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Ta deg en runde på DENNE SIDEN! Jeg vill annbefale og kikke under USA, JAPAN! Massevis av linker.. mer enn 2000 totalt. //MrLeone Siter http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler" http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters" http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie" http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaRKooN Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Ikke kjøp styling i butikk i Norge! Bestill fra statene! Det er JÆVLI mye bedre og billigere.. Mange butikker i Norge stempler om jallastyling ! Dessuten så hvis du får ekte vare så betaler du masse peng for at butikken skal ha avanse! :rolleyes: Siter [86]Toyota supra turbo MK3 Subaru impreza Wrc rc bil :-) [x]BMW E30 ___________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Februar 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Takker for tips... Bilen jeg har sett på er den versjonen uten turbo.. Helt strøken, 140k på telleren, alle servicer, alt utstyr o.s.v. Veldig bra eksemplar. 2 eiere.. Får den for 65.000.. Skal uansett sette inn en 330hk motor, evt. trimme den til rundt 400 hk.. De jeg snakket med sa at de kunne gjøre dette for meg (bytte motor) for ca 20.000. Tar vel da den gamle i innbytte, men dette hørtes bra rimelig ut??? Eller... Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Originally posted by AJ82 Takker for tips... Bilen jeg har sett på er den versjonen uten turbo.. Helt strøken, 140k på telleren, alle servicer, alt utstyr o.s.v. Veldig bra eksemplar. 2 eiere.. Får den for 65.000.. Skal uansett sette inn en 330hk motor, evt. trimme den til rundt 400 hk.. De jeg snakket med sa at de kunne gjøre dette for meg (bytte motor) for ca 20.000. Tar vel da den gamle i innbytte, men dette hørtes bra rimelig ut??? Eller... For 20.000 kan de få lov til å gjøre det for meg også. Det er grisebillig, men du har jo alt som følger med et slikt motorbytte, du skal kjøpe motor/gir ++++++++++++ Ser fort for meg at en slik ombygging ikke kommer på under 100.000 totalt. Men lykke til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Februar 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Får vel kanskje høre med disse igjen da.. Lurer på om det var noen som bor ute i Lillestrøm/Enebakk området... Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyparts Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Originally posted by HaRKooN Ikke kjøp styling i butikk i Norge! Bestill fra statene! Det er JÆVLI mye bedre og billigere.. Mange butikker i Norge stempler om jallastyling ! Dessuten så hvis du får ekte vare så betaler du masse peng for at butikken skal ha avanse! :rolleyes: Hmmm Det hørtes unektelig billig ut ja, om det er en mk4 motor så vil jeg bestille 4stk, men om det er en mk3, så trenger du minimum for 10k i deler for at du skal få den effekten (330hk) + montering, enannen ting er at du må ikke finne på å trimme uten ståltoppakning, og om du skal ha 400hk så ryker det 25k til, men lykke til, husk at det er mye mer en bare motor og gir som må byttes for å få den ombygd til turbo MVH Erik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Februar 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Er nok en MK3 motor... Vet ikke om de bare setter inn en orginal turbo motor, eller trimmer den eksisterende.. Har ikke snakket med dem enda. Han som skal selge bilen som kjenner dem. Hva annet burde byttes da... Er vel ikke ute etter å få den lovlig godkjent, men vil seff at den skal holde noen mil ;) Ps: Hadde jeg hatt penger hadde jeg uten tvil kjøpt din Toyparts.. Fet maskin i den :D Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaRKooN Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Får du det så billig er det GARANTERT en hake ! Det sier seg nesten selv at hvis du kan skaffe en supra med 330hk til 85000,- så burde du vurdert å selge bil! For det var for godt til å være sant som de sier! :rolleyes: Siter [86]Toyota supra turbo MK3 Subaru impreza Wrc rc bil :-) [x]BMW E30 ___________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Februar 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Denne karen her selger jo også motor og trim for 20.000 ekstra.. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=388138&username= Hva annet er det evt. som burde byttes på bilen...?? Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaRKooN Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Hva er det i kitet da? Vil det kitet holde ? :rolleyes: Siter [86]Toyota supra turbo MK3 Subaru impreza Wrc rc bil :-) [x]BMW E30 ___________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyparts Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Originally posted by Toyparts Hmmm Det hørtes unektelig billig ut ja, om det er en mk4 motor så vil jeg bestille 4stk, men om det er en mk3, så trenger du minimum for 10k i deler for at du skal få den effekten (330hk) + montering, enannen ting er at du må ikke finne på å trimme uten ståltoppakning, og om du skal ha 400hk så ryker det 25k til, men lykke til, husk at det er mye mer en bare motor og gir som må byttes for å få den ombygd til turbo MVH Erik For å si det sånn, det er ikke mulig å bygge turbo på den eksisterende sugemotoren, det er de for dårlig til, det er feile stempler, den mangler oljespyling på stemplene, og kammene i toppen er ikke riktige for turbo (kan bygges om) Om du skal ha turbo i den bilen og du får det for 20000,- så skal du få en liste over ting som du MÅ ha for å få det til å vare Motor (komplett med ledningsnett) Girkasse Clutch trykkplate svinghjul tenningsmoduler intercooler mellomaksling bensinpumpe oljekjøler til motor ståltoppakning Før du har montert dette på bilen så vil det ikke virke, den clutchen som er der i dag er for dårlig til den effekten, og da må du bytte kasse, og det drar med seg de andre tingene, en annen ting er at intercooleren er ikke stor nok til å kunne kjøle luften til den effekten du snakker om her, da får du tenningsbank, og dessuten er turboen for liten, el-bowen bak turboen blir også for trang. MVH Erik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Februar 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Takker for veldig bra svar Erik... Da har jeg noe å sammenigne med :D Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Mars 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Originally posted by Toyparts For å si det sånn, det er ikke mulig å bygge turbo på den eksisterende sugemotoren, det er de for dårlig til, det er feile stempler, den mangler oljespyling på stemplene, og kammene i toppen er ikke riktige for turbo (kan bygges om) Om du skal ha turbo i den bilen og du får det for 20000,- så skal du få en liste over ting som du MÅ ha for å få det til å vare Motor (komplett med ledningsnett) Girkasse Clutch trykkplate svinghjul tenningsmoduler intercooler mellomaksling bensinpumpe oljekjøler til motor ståltoppakning Før du har montert dette på bilen så vil det ikke virke, den clutchen som er der i dag er for dårlig til den effekten, og da må du bytte kasse, og det drar med seg de andre tingene, en annen ting er at intercooleren er ikke stor nok til å kunne kjøle luften til den effekten du snakker om her, da får du tenningsbank, og dessuten er turboen for liten, el-bowen bak turboen blir også for trang. MVH Erik Hva hadde du tatt for å gjort dette da? Deler + arbeid.... Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyparts Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Originally posted by AJ82 Hva hadde du tatt for å gjort dette da? Deler + arbeid.... ca35k Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.