cozmos Skrevet August 26, 2010 Rapporter Share Skrevet August 26, 2010 (endret) edit: Ingen ville hjelpe, så jeg tenkte det ikke var noe interesse for det =) Men du har såklart helt rett Skody. Bensinhjernen som jeg leitet etter (som visstnok egentlig heter styringshjerne) for å få tilgang til boshnr for å kunne bestille chip, ligger på passasjersiden i dekselet nede ved beina på høyre side. Håper dette kan hjelpe noen andre i nær eller fjern framtid. Endret August 28, 2010 av cozmos Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet August 27, 2010 Rapporter Share Skrevet August 27, 2010 La meg se. Du ville ha hjelp med å finne ut noe. Du fant det ut. Men du vil ikke dele de samme opplysningene med allmenheten? :nono: Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg