Trapper Skrevet August 27, 2010 Rapporter Share Skrevet August 27, 2010 Heisann Vinteren og mørket nærmer seg og i den anledning har jeg tenkt å fikse lyset i bilnøkkelen til min 94 modell Opel Astra Stasjonsvogn 1,7td (!!) :) siden det ikke er fjernstyrt lås. Dessverre mangler pæra som skal sitte i nøkkelen. Noen som vet hvilke type pære som skal sitte i, og hvor jeg kan få kjøpt denne? takk for hjelpen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NIGHTCD Skrevet August 29, 2010 Rapporter Share Skrevet August 29, 2010 Heisann Vinteren og mørket nærmer seg og i den anledning har jeg tenkt å fikse lyset i bilnøkkelen til min 94 modell Opel Astra Stasjonsvogn 1,7td (!!) :) siden det ikke er fjernstyrt lås. Dessverre mangler pæra som skal sitte i nøkkelen. Noen som vet hvilke type pære som skal sitte i, og hvor jeg kan få kjøpt denne? takk for hjelpen hos Opel forandleren i ditt nærområde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trapper Skrevet August 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2010 Så du tror at de har pære for en så gammel bil altså? Tusen takk :) Da satser jeg på det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NIGHTCD Skrevet August 31, 2010 Rapporter Share Skrevet August 31, 2010 Så du tror at de har pære for en så gammel bil altså? Tusen takk :) Da satser jeg på det.. hei, garantert.. kjøpte i fjor til en bil som jeg fikset.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg