Accord1993 Skrevet August 27, 2010 Rapporter Share Skrevet August 27, 2010 Det hele begynte med at jeg skulle koble til en ekstern forsterker. Etter at jeg hadde kobla opp alt, kortslutta cdspilleren seg når jeg starta bilen. Koblet av ALT som har med forsterker å gjøre men forsatt så kortslutter den seg :S Alle sikringene er hele. Batteriet er ødelagt og vil ikke lade, men det er fortsatt strøm på det. Kan vel ikke ha noe med det å gjøre? Bilen er en Honda Accord 1993 og cdspilleren er en kenwood. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet August 27, 2010 Rapporter Share Skrevet August 27, 2010 Kva meiner du med at cd-spilleren kortslutter? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Accord1993 Skrevet August 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2010 Hører ett klikk så skrur den seg av, og på igjen. Men kortsluttingen skjer bare hvis jeg går på CD, den funker hvis den står på f.eks tuner eller all-off. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet August 27, 2010 Rapporter Share Skrevet August 27, 2010 Du har alt for tynne strømledninger som ikkje klarer å levere nok strøm. Legg opp nye ledninger. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Accord1993 Skrevet August 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2010 Den har jo alltid funka. Hvorfor skal dette plutselig skje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Accord1993 Skrevet August 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2010 Fant ut av problemet. Cd-spilleren fikk ikke nok strøm. Kobla i lader og vips, funka :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg