v70 R Skrevet August 27, 2010 Rapporter Share Skrevet August 27, 2010 hvordan får eg til og stille klokken og datoen i displayet på denne bilen?eller må eg levere den inn på møller for og få gjort det?. Siter -01 rs4 biturbo, dobbelt så morro og dobbelt så dyrt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v70 R Skrevet August 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2010 Har ordnet det:) Tråd kan slettes Siter -01 rs4 biturbo, dobbelt så morro og dobbelt så dyrt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet August 28, 2010 Rapporter Share Skrevet August 28, 2010 Bedre at du skriver svaret, så kan andre søke opp tråden og finne ut av det. Sto i manualen eller? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v70 R Skrevet August 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2010 Nei manualen glømte eg og se i hehe:) Drev og prøvde meg litt frem sjølv før eg fant ut av det:) Men hvertfall dra ut knappen under turteller,da skal klokken stå og blinke.vri så forsiktig til høyre eller venstre for og stille klokken.dra ut en gang til for og gå videre til dato/årstall og gjør det samme her og. Siter -01 rs4 biturbo, dobbelt så morro og dobbelt så dyrt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet August 28, 2010 Rapporter Share Skrevet August 28, 2010 Å, da kunne jeg fortalt deg det før. Trodde kanskje du hadde noe fæncy shit, men husker selv at jeg tukla litt før jeg fant det ut. :thumb (...og manualen brukes først når man er oppgitt/gitt opp) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v70 R Skrevet August 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2010 kom aldri så langt at eg blei oppgitt hehe,så manualen blei aldri brukt:) Kom ikkje på at eg hadde en manual faktisk når eg holdt på,Men ska hvertfall huske på og lese igjennom den før eg spør om så enkle ting i grunn:ahahahhaha::ahahahhaha: Siter -01 rs4 biturbo, dobbelt så morro og dobbelt så dyrt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg