Gå til innhold

Billige coilovers?

Ranger emnet


Gulfgti

Anbefalte innlegg

Hadde jeg vært deg, hadde jeg spart litt lenger, til et H&R,KW eller FK sett (i den rekkefølgen)

 

http://cgi.ebay.de/H-R-Twin-Tube-Gewindefahrwerk-VW-Golf-2-Jetta-2-35865-1-/390170319010?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item5ad7f698a2

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke kjøp ta teknix, har det på min golf 1 å har hatt det på golf2, greit folk sier det er stivt å lavt men det er for det står i bånn å demperen har ikke noe å dempe på, stiller du driden opp så får du en mykt pisse senkesett.men det er jo billigt, supersport er tingen om du vil ha et billigt senkesett

 

Bare min mening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er mykt og hva er stivt?

 

Jo, en smakssak. Det er mange som klager pä at det subber pga senkesettet ikke er stivt nok, men som regel er det feil inpress og alt for brede dekk som er ärsaken til dette.

 

Jeg har prövd mange merker pä forskjellig biler og spesielt Golf 1 og Golf 3.

 

TA Technix/Tuningart er nok ikke det stiveste settet pä markedet men det er et sett med bra kjörekomfort/stivhet for en billig penge. Jeg hadde dette pä cabben min og jeg kjörte T/R Mantorp uten at det var ubehagelig og samtidig ikke for mykt. Dette var heller ikke senket helt i bänn.

 

Supersport er stivere og ligger ikke sä veldig mye mer i pris, men skal du ha virkelig ha stive sett sä mä du over pä sett med justerbare dempere, feks TA Technix med hardhetsjusterbare dempere fra GAZ eller SPAX RSX.

 

Jeg har selv kjört med bäde KW, H/R og FK pä Golf 1 og opplever de settene som ganske like i oppförsel. Forskjellen pä de litt rimelige settene og de dyrere settene er at du beholder i större grad komforten selv om du senker mer pä de dyrere settene.

 

I motsetning til Polo Classic, som alltid anbefaler ä kjöpe pä ebay (lurer pä om han kjöper melk og bröd der ogsä :chicken: ) sä anbefaler jeg at du velger en norsk forhandler. Det gjör ting ganske mye enklere om det skulle oppstä problemer med settet.

 

När det er sagt sä er det sjelden reklamasjoner pä Golf 1-3 siden bilene er lette og det skal mye til for ä ödelegge settene pä disse bilene.

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaha? må ha vært noe dei produserte før da... for det nye settet mitt er møkk...dritmykt

kjøpte mine for rundt 3år siden og tok av den øverste "comfort fjøra".. var vel det.. =P kanskje blitt mykere i ettertid.. =) husker vi sto 3stk på ene siden av bilen i dørkarmen og hoppet.. og bilen rørte seg nesten ikke .. :P :P

What About the good things Hitler did?..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører TA på Passaten, og kompis kjører Vmax på sin Golf 3 stv. som er det "samme". TA på Passaten blir litt mykt, men kanskje ikke så rart når bilen veier 1700kg. Vmax settet er hvertfall stivt på 3ern! Så det er nok grunnen til at noen sier at TA er litt mykt.

 

Men det som er bra med TA er at man får hvertfall bilen lavt nok!

VMaxx og TA er langt ifra det samme.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår