Gå til innhold

Billige coilovers?

Ranger emnet


Gulfgti

Anbefalte innlegg

Heisann. Har weitec 60/60 senkesett på golfen.. Den er Bra stiv, men ikke lav nok så må få meg noen coilovere, men koster ikke på 10k for å få den litt lavere.. Funnet 5 forskjellige som er billige, men aner ikke åssen de er:

Inter alloy

TA Technix

Tuningart

Supersport

JOM

Vet ikke hvor lavt man kan stille de, men må være værtfall 80mm.

Og blir den mykere med disse enn weitec settet? Hvis den blir det er det bare å glemme:D

Endret av Gulfgti

Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har TA Technix/Tuningart og er fornøyd med det. Har dog ikke noe sammenligningsgrunnlag på stivhet, men det senker sikkert 120mm om man justerer helt ned.

 

Har lest et par poster av noen som synes TA er altfor mykt, men jeg synes det er bra jeg. Men det er kanskje fordi jeg har ballongdekk som tar unna humpene.

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de ta technix coiloversen jeg brukte på gamlegolfen var ikke noe jeg ville kalle for myk.. var så hard att jeg trodde jeg skulle få nyreskader. og det eneste som fjæret var setet i bilen.. men ikke noe jeg var ufornøyd med fordet :D målet var og få den lav.. og den ble lav ;)

What About the good things Hitler did?..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de ta technix coiloversen jeg brukte på gamlegolfen var ikke noe jeg ville kalle for myk.. var så hard att jeg trodde jeg skulle få nyreskader. og det eneste som fjæret var setet i bilen.. men ikke noe jeg var ufornøyd med fordet :D målet var og få den lav.. og den ble lav ;)

Der se:D takk for svar, Men er tuningart noe dårligere? siden det er så billig.. noen som trur det er mykere enn ta technix?

Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen betaler man egentlig på partsandretards? kommer det opp så man kan betale med visa, eller må man overføre fra nettbank? har mista den kodedriten, så får ikke gått inn på nettbanken. og hvor mye veier coilovers sånn ca? står jo ikke noe om det der, og må velge under eller over 10kg:S

Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de ta technix coiloversen jeg brukte på gamlegolfen var ikke noe jeg ville kalle for myk.. var så hard att jeg trodde jeg skulle få nyreskader. og det eneste som fjæret var setet i bilen.. men ikke noe jeg var ufornøyd med fordet :D målet var og få den lav.. og den ble lav ;)

 

jaha? må ha vært noe dei produserte før da... for det nye settet mitt er møkk...dritmykt

04 Opel combo 1.7di

Opel rekord c caravan 1700

Vespa bravo

vw golf 2.0i stv(skrotet)

vw vento 1.9tdi(skrotet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører TA på Passaten, og kompis kjører Vmax på sin Golf 3 stv. som er det "samme". TA på Passaten blir litt mykt, men kanskje ikke så rart når bilen veier 1700kg. Vmax settet er hvertfall stivt på 3ern! Så det er nok grunnen til at noen sier at TA er litt mykt.

 

Men det som er bra med TA er at man får hvertfall bilen lavt nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår