beddarihåi Skrevet August 28, 2010 Rapporter Share Skrevet August 28, 2010 hei Jeg var så heldig at i millitæret at jeg fikk klasse c så å si gratis, men glattkjøring måtte man betale sjøl. Klarte lappen og alt gikk fint, lappen for kl. C og den varte i 1 år uten glattkjøring. Nå har det snart gått 1 år etter jeg har tatt lappen, men stram økonomi etter forsvaret har jeg ikke hatt råd til og ta glatt kjøring før tiden. Så jeg lurer bare hva skjer nå? Siter Vw Touran 1.9 2006 Polaris switchback 800 2004 (Solgt) Mamma sir at æ må kjøre forsiktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 28, 2010 Rapporter Share Skrevet August 28, 2010 Jeg tror at lappen din er ugyldig inntil du får tatt den glattkjøringa, mulig du kan få spurt om lov til å kjøre på sommerføre, men det vet jeg ikke. Glattkjøringa på lastebil er gørrmoro da.. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svolp Skrevet September 21, 2010 Rapporter Share Skrevet September 21, 2010 Lappen din er ikke ugyldig den tiden fra du tar førerkortet til det har gått ett år.. Den blir dog ugyldig hvis du ikke tar glattkjøring etter et år, glattkjøringen koster pdd 5500kr i kristiansand og er gjort på den dag. Gjelder da for klasse C og D. Dette bør du koste på deg slik at du kan dra nytte av førerkortet, du vet aldri tid du får brukt for det. Kenneth Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg