KriegHeim Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 hvorfor skal alle som har ingenting med tråden å gjøre, påpeke at " du har pm" o.l. Hvorfor skal de gå inn som en slags moderator og poengtere det? småirritabelt... Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 HÆ? :confused: :confused: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 ørhmm..pm står for private message, hvis noen feks vil si noe til deg privat sender de deg en pm, inboxen din sjekker du ved og trykke på ikonet først i rekka oppe til høyre.. lykke til 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Februar 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 tror ikke alle skjønte hva jeg mente.. ta f.eks en tråd.. Bil selges f.eks.. Så kommer det ett spm om bilder, også kommer en smarting etterpå og skriver " du har pm" skjønner nå? Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Februar 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 ok, den var fryktelig usaklig og IDIOTISK! jeg har lest disse postene i over ett år nå, men ikke regga meg før.. Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Tror det er du som har et problem jeg som må lage en egen tråd om hvor irriterende det er med folk som poengterer at du har PM:D Ler godt nå :roll: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Du har PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 lol lol lol lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Originally posted by snerhus Du har PM! ;) Innboksen din er full snerhus!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k9v Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 lol 04 BMW 320Cd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Februar 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 DU HAR PM! Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Nok er nok :D :D Stenger denne. Dere har PM alle sammen..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg