Gå til innhold

vr6 starter ikke

Ranger emnet

kim-runevr6

Anbefalte innlegg

hei

har hatt en vr6 litt nå, kjørte den 50 mil hjem uten problemer, den store dagen kom og jeg skulle ut og ta min første tur, starta opp og alt virka bra, oljelampa begynte og blinke ( som den har gjort hele tiden ved kald motor, har oljetrykk, har måler ) så stoppa den, fikk start men stoppa etter noen sekunder.

den daua liksom ut, ville ikke reagere på gass akkurat som den kvelte seg,og stoppa.nå nekter den totalt og starte, ingen gnist. sirkulasjonspumpe går ikke, bensinpumpe går ikke, starteren sviver fint. målt og sjekka, tank giver får strøm men ikke pumpa. prøvd og koble direkte strøm til bensin pumpa og veit at den og sirkulasjonspumpa går med strøm.

coil er byttet, fordeler, rotor og fordeler lokk.

kjørecomputer osv funker som det skal, rett og slett alt med motororen som ikke funker. satt ett mongolid defa system der fra før som vi har fått ut nå, starter fortsatt ikke.

noen som har noen tips til hva dette kan være ?

har målt og har heller ikkeno trigger utslag inn på coil :S

er en golf 1992 mod. gått ca 130000. import.

alle svar settes stor pris på da jeg er lei av og stå og klø meg i hue nå.

Mvh Kim-Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøvd feilsøking idag men får ingen kontakt med styre enheten.

noen tips ?

Det ville vel jeg tatt som et hint at den er gåen.. Men det er meg da :p Du får ikke lånt en å prøvd om det er den da?

Xbox GT: MortenNilsen89

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilket nr er det på rele som går på det ?

sjekka sikringa og alle er hele, problemet er at jeg har ikke lokket til sikringsboksen så aner ikke hvem sikringer som er til hva. de fleste har strøm, det har jeg sjekka, er 11 reler i sikringsboksen, det eneste jeg vet hva er til er nr 67 som er til bensin pumpa, og det relet funker, det har jeg testa, men er noe annet som overstyrer alt detta, det får ikke strøm, har målt på kontakten inn på pumpa, kun tankmåleren som får strøm.

noe kutter strømmen men hva ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider