@lpher Skrevet September 13, 2002 Rapporter Share Skrevet September 13, 2002 Originally posted by funkes Det var svært da. hehe Jeg er fra trondheim ja :D bidz er med. raboc er vel også med. @lpher: er du med? Hva med ozzzt og de der da? xtr etc Hmm...spørs om ikke jeg er en liten outsider her...pga alder! ;-) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet September 13, 2002 Rapporter Share Skrevet September 13, 2002 kan jo alltids være me å konsumere litt pizza jeg,ihvertfall.. ;) er jo ikke akkurat vond mat,da.... :D og,hvis det er en del feite biler å glane litt på i tillegg,så er jo ikke det noe minus,akkurat ;) @lpher: outsider? pga alder? gammel du da? ;) jeg er ihvertfall 21..... Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet September 13, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2002 Er ikke gammel jeg heller da. Bare fjortis jeg :D Blir 18 senere i år. Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidz Skrevet September 14, 2002 Rapporter Share Skrevet September 14, 2002 ta det med ro.. jeg kan kjøpe øl/o.l. for dere :P Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet September 14, 2002 Rapporter Share Skrevet September 14, 2002 Originally posted by tomgr @lpher: outsider? pga alder? gammel du da? ;) jeg er ihvertfall 21..... Tja si det ;-) Akkurat rundet noe med 3 ;-) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet September 15, 2002 Rapporter Share Skrevet September 15, 2002 Originally posted by @lpher Tja si det ;-) Akkurat rundet noe med 3 ;-) 13 ??? :D Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidz Skrevet September 15, 2002 Rapporter Share Skrevet September 15, 2002 og jeg er 23.. 24 den 2. januar.. så vi er da ikke alle fjortisser :) Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet September 15, 2002 Rapporter Share Skrevet September 15, 2002 swusjhhh! ...tilbake fra Gatebil :D Klart OZzzt er med! Skulle jo bare mangle, det er jo snakk om pizza for pokker! hapyhappy OZzzt zzzz Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet September 15, 2002 Rapporter Share Skrevet September 15, 2002 Originally posted by tomgr 13 ??? :D I wish! ;-) + på alderen til Funkes så er du dær ;-) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet September 15, 2002 Rapporter Share Skrevet September 15, 2002 Vi litt eldre får rotte oss sammen i et hjørne, og snakke om hvor mye bedre alt var før dersom det blir for ille ;) (jeg er heller ikke *så* langt fra disse 3-greiene) Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet September 16, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2002 Codeman fra sundmøre foreslo gocart ogå. Kunne jo ha vært morro å dratt på det eivind oppland senteret eller noe sånn. Tikka sitte på til ost fra gocart senteret til peppes :D :D :D Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet September 16, 2002 Rapporter Share Skrevet September 16, 2002 Originally posted by funkes Codeman fra sundmøre foreslo gocart ogå. God ide. Jeg er med (om det blir en dag jeg har tid :-) Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet September 16, 2002 Rapporter Share Skrevet September 16, 2002 Go-kart OG Pizza høres beist ut! :D Hva? Sitte på med Ost? ..kan det være no å satse på da? :) OZzzt zzzz Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet September 16, 2002 Rapporter Share Skrevet September 16, 2002 Originally posted by funkes Codeman fra sundmøre foreslo gocart ogå. Kunne jo ha vært morro å dratt på det eivind oppland senteret eller noe sånn. Tikka sitte på til ost fra gocart senteret til peppes :D :D :D Jeg er faen med ikke fra sundmøre !!!!!!!!!!!!!!!!!!! knock :mad: Jeg er Nordmøring !!!!!!!!!!!! Å nermere bestemt i fra Indre Nordmøre !!!!!!! Men synes pizza å go-cart kan være en ide.. Er litt langt å kjøre liksom for "kun" en pizza :D Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet September 16, 2002 Rapporter Share Skrevet September 16, 2002 Hvor i hælvette er SUNDMØRE da kjære??? Sunnmøre har jeg hørt om, nÆrmere bestemt :) *HondaBabe er sammen med en ordblind* hehehheheh Litt langt for en pizza indeed, men kom med tid og sted så får vi se. Bare det er øl servering sier nå jeg da :) PS trenger sjåfør eventuelt overnattingssted ;) Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg