Gå til innhold

PIZZA treff i Trondheim.

Ranger emnet

funkes

Anbefalte innlegg

Nå som alle de på sørlandet får gjøre så mye morro så kan jo vi her oppe spise pizza? :D

Vet av en del som blir med, men å fått med så mange som mulig fra Trondheims området hadde jo vært artig :D

Hva med gutta fra sundalsøra da? Ta dere en tur og brief litt med hjula dere :D

Kom med forslag da folk! Tid, sted etc.

:D :D

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by funkes

Nå som alle de på sørlandet får gjøre så mye morro så kan jo vi her oppe spise pizza? :D

Vet av en del som blir med, men å fått med så mange som mulig fra Trondheims området hadde jo vært artig :D

Hva med gutta fra sundalsøra da? Ta dere en tur og brief litt med hjula dere :D

Kom med forslag da folk! Tid, sted etc.

:D :D

Hva med å organisere et treff der du bor selv?!

For det er rimlig 'crystalclear' at du IKKE bor i midt-norge!

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by raboc

Jaha? Så Trondheim er ikke «midt-Norge»?

Jeg synes det høres ut som en god ide jeg, selv om det kanskje er litt optimistisk å håpe på at folk skal komme veldig langveis fra.

Fyren er ikke fra Trondheim...det er det som er poenget...

Ergo så kødder han bare....

Have a look here: (siste post på siden)

http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=2668

Funkes Fjortis:

"Dette kan jo dere fra Trondheim sjekke ut, hvis dere skulle være interessert i å spise pizza"

Ergo: He's mocking us.

@lpher

Som hvilket som helst initiativ til biltreff i trøndelag bør få høy prioritet ;-)

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by @lpher

Fyren er ikke fra Trondheim...det er det som er poenget...

Ergo så kødder han bare....

Have a look here: (siste post på siden)

http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=2668

Funkes Fjortis:

"Dette kan jo dere fra Trondheim sjekke ut, hvis dere skulle være interessert i å spise pizza"

Har du tungt for det, eller?

Det at han sier at «dere fra Trondheim kan sjekke ut ting» betyr da ikke at han ikke er herfra? (og når funkes flere ganger har sagt han er herfra, og det har vært bablet masse om Trondheim tidligere så tror jeg kanskje du burde klappe igjen brødsaksa)

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tungt for det, eller?

Det at han sier at «dere fra Trondheim kan sjekke ut ting» betyr da ikke at han ikke er herfra? (og når funkes flere ganger har sagt han er herfra, og det har vært bablet masse om Trondheim tidligere så tror jeg kanskje du burde klappe igjen brødsaksa)

Hallo kjelke! ;-)

Beklager at du tar det ille opp...og hvis gutten er fra Trondheim...ok...my bad ;-)

Flere som lurte på om det vare reelt...og jeg kom bare med

min mening om det...ikke no' å sette himmel og helvete i bevegelse for det? ;-)

Hva mener du foresten med 'har tungt for det'?

Merkelig ordvalg ;-)

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh.. Men hva i all verden har det med saken å gjøre om han kommer fra Tr.heim eller ikke da?? Var ikke det som var topic her akkurat.

Klart det hadde vært morro å fått til en liten samling, men det er et stykke å kjøre helt til Tr.heim da. Men hvis det blir nok folk så er jo muligheten der. :)

1994 Audi RS2 MTM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Efini

Ehh.. Men hva i all verden har det med saken å gjøre om han kommer fra Tr.heim eller ikke da?? Var ikke det som var topic her akkurat.

Klart det hadde vært morro å fått til en liten samling, men det er et stykke å kjøre helt til Tr.heim da. Men hvis det blir nok folk så er jo muligheten der. :)

Fra Sunndalsøra?

Ikke lange biten det vel? ;-)

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by @lpher

Hva mener du foresten med 'har tungt for det'?

Merkelig ordvalg ;-)

Jeg mente akkurat det jeg skrev, at du virkelig må forklares dette så sinnsykt nøye. Om du hadde orket så kunne du sikkert greit funnet ut at funkes er i Trondheim, og i allefall; hva har det med saken å gjøre?

Om han så bodde i Alta, men ville arrangere pizzatreff for folk i Midt-Norge på Peppes i Trondheim så måtte da det være ok?

(og jeg er ikke riktig så surmaget som jeg høres ut, bare litt oppgitt :-)

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente akkurat det jeg skrev, at du virkelig må forklares dette så sinnsykt nøye. Om du hadde orket så kunne du sikkert greit funnet ut at funkes er i Trondheim, og i allefall; hva har det med saken å gjøre?

Ja, hva har det med saken å gjøre...

Om han så bodde i Alta, men ville arrangere pizzatreff for folk i Midt-Norge på Peppes i Trondheim så måtte da det være ok?

(og jeg er ikke riktig så surmaget som jeg høres ut, bare litt oppgitt :-) [/b]

Godt å høre

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kranglefanter.. hold kjeft! :)

som jeg har sagt på irc allerede - hadde vært kult med et slikt "Treff".. samt at pizza er jo godt også.. så jeg blir med :)

04 Mercedes-Benz CLK

Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter

xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6

xFord Sierra 2.0iS

Lenke til kommentar
Del på andre sider